۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دلیل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال در فصل گذشته مشکلات مالی بود
کد خبر: ۶۰۰۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حنیف عمران‌زاده:

دلیل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال در فصل گذشته مشکلات مالی بود

مدافع استقلال گفت: کادرفنی صلاح بداند آماده بازی با استقلال اهواز هستم. کادرفنی تیم ملی چند دقیقه بیشتر سرتمرین ما نبود و به همین دلیل هم فرصت دیدار با آنها دست نداد.

دلیل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال در فصل گذشته مشکلات مالی بود
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مدافع استقلال سه جلسه محرومیتش را به خاطر اتفاق‌های دربی فصل گذشته پشت سرگذاشته است و می تواند در بازی با استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ برتر تیمش را همراهی کند. حنیف عمران‌زاده به «نسیم» گفت که کاملا برای این بازی آماده است و در صورت صلاحدید کادرفنی به زمین خواهد رفت.


از سال گذشته استقلال شروع کنیم. چرا این تیم با بازیکنان خوبی که داشت نتوانست نتیجه بگیرد؟
به هرحال در 2 فصل گذشته همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال نتیجه نگیرد. یک تیم اگر می خواهد قهرمان شود باید همه چیز را در کنار هم داشته باشد. نمی شود که مثلا بازیکن باشد اما سایر شرایط فراهم نباشد. استقلال فصل گذشته مشکلات مالی زیادی داشت و این موضوع خیلی ما را اذیت کرد. شرایط در 2 فصل گذشته اصلا خوب نبود و ما تمرکز لازم را نداشتیم. به هرحال بازیکنان همه به این مسائل فکر می کردند و باعث شد ما نتیجه نگیریم.

ولی به هرحال اسپانسر استقلال امسال با فصل گذشته فرقی نکرده است. چرا پارسال مشکل مالی داشتید ولی امسال نه؟
خب پارسال همه می دانند که اسپانسر پول های مان را به موقع پرداخت می‌کرد تا زمانی که بحث خصوصی پیش آمد و شرایط استقلال به هم خورد. ما داشتیم کارمان را می کردیم اما به یکباره باشگاه به خاطر بحث خصوصی سازی کارمان را خراب کرد. البته اسپانسر به خاطر بلاتکلیفی کمک های خود را قطع کرد و تیم ما کمی از نظر روحی به هم ریخت. حالا دیگر فصل گذشته تمام شده است و ما هم کاری به این مساله ندارم. امیدوار هستم که این فصل مشکلی به وجود نیاید و ما بتوانیم فقط به موفقیت استقلال فکر کنیم.

یعنی تنها مشکل فصل قبل بی پولی بود که استقلال نتیجه نگرفت؟
من در اول صحبت‌هایم هم گفتم که همه چیز دست به دست هم داد که استقلال نتیجه نگیرد. فقط مشکلات مالی نبود اما به هرحال مشکلات مالی اصلی ترین دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در فصل گذشته بود. فراموش نکنید که بازیکن وقتی پولش را نمی‌گیرد نمی‌تواند در زمین تمرکز کند. ما فصل گذشته مدام به باشگاه می‌رفتیم که پیگیر مطالبات‌مان باشیم و به هرحال از نظر من این موضوع خیلی در اتفاق های بد پارسال نقش داشت.

حتما می دانی که بعد از باخت برابر ذوب آهن، بار دیگر صدای منتقدان درآمد که این تیم برابر تیم‌های مدعی نمی تواند کاری از پیش ببرد.
کسانی که از استقلال انتقاد می‌کنند نیمه اول بازی را ندیده اند و فقط به نیمه دوم آن توجه کرده اند. استقلال در نیمه اول تیم فوق‌العاده ای بود. ما چهار پنج موقعیت عالی را در نیمه اول خراب کردیم و اگر آنها گل می‌شد الان هیچ کدام از این حرف و حدیث ها به وجود نمی آمد. ما می‌توانستیم بازی را در همان نیمه اول تمام کنیم ولی موقعیت‌های زیادی را با بی‌دقتی از دست دادیم.

یعنی تو قبول نداری استقلال فعلا تیم یک نیمه‌ای است؟
به هرحال این تیم تازه از فصل بدنسازی خارج شده است و کمی زمان می‌برد که بدن بازیکنان به فرم ایده آل خود برگردد. الان هیچ تیم در ایران نیست که شرایط 90 دقیقه بازی کردن را داشته باشد. ضمن این که ما بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیم خود اضافه کرده ایم که همگی جوان هستند و فکر می‌کنم هرچه از زمان بازی ها بگذرد بچه‌ها با هم هماهنگ تر می شوند و می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

امسال امین حاج محمدی و مهدی رحمتی که گفته می‌شود دوستان صمیمی‌ات هستند هم به استقلال آماده اند. این موضوع برای تو روحیه بخش است؟
من با تمام بازیکنان فصل گذشته استقلال هم خیلی دوست بودم و  کلا از آن دسته بازیکنان هستم که با همه ارتباط خوبی دارم. مهدی رحمتی که دوست قدیمی من است و واقعا از بازگشت به خانه اش خوشحال شدم. امین حاج‌محمدی هم بازیکن جوانی است و امیدوار هستم که در استقلال موفق شود. به هرحال حضور آنها می‌تواند به استقلال کمک کند و فکر می‌کنم می توانیم امسال در کنار آنها فصل خوبی را رقم بزنیم.

خودت آماده هستی که در بازی با اسقلال اهواز به میدان بروی؟
بله من در این مدت تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته ام و به دلیل محرومیتی که در دربی نصیبم شد نتوانستم برای استقلال به میدان بروم. الان کاملا آماده هستم و انگیزه زیادی هم دارم که بتوانم نبودنم در 3 بازی اول را جبران کنم. من محرومیتم را فراموش کرده‌ام و اگر کادرفنی صلاح بداند می‌توانم برای استقلال به میدان بروم.

مربیان تیم ملی به تمرین استقلال آمدند. فرصت شد با آنها صحبت کنی؟
نه ما مشغول تمرین بودیم و به همین دلیل هم نشد که با آنها صحبت خاصی انجام بدهیم. آنها سرتمرین ما آمدند دقایقی با کادرفنی صحبت کردند، آبی نوشیدند و خیلی سریع هم تمرین را ترک کردند. اصلا آنها زمان زیادی در تمرین نماندند که ما بخواهیم صحبتی با آنها انجام بدهیم. آنها خیلی هم توجهی به تمرین ما نداشتند و بیشتر با کادرفنی صحبت کردند.

در روزهایی که لیگ برتر 3 هفته است که شروع شده کی‌روش هنوز به ایران نیامده است. فکر می کنی بهتر نبود که او به ایران می آمد و عملکرد بازیکنان را زیر نظر می گرفت؟
من فکر نمی‌کنم این موضوع چندان به من بازیکن ارتباط داشته باشد. به هر حال من فکر می‌کنم شخص علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و گودرزی، وزیر ورزش و جوانان باید در این باره نظر بدهند. ما بازیکن هستیم و نمی‌توانیم در این باره نظر بدهیم. مطمئنا آنها هستند که می‌گویند آیا حضور کی‌روش می توانست به فوتبال ما کمک کند یا نه.

ولی به هر حال حضور او برای شما بازیکنان مهم هست تا عملکردتان را زیر نظر بگیرد. به هرحال بازیکنان همه برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش می کنند. درست است؟
این حرف شما درست است ولی من در سوال قبلی شما هم گفتم که بازیکن نمی‌تواند در این باره صحبت خاصی بدهد. به هرحال اگر تیم ملی نتیجه نگیرد این آقای کفاشیان و آقای گودرزی هستند که باید جواب پس بدهد. آقای گودرزی است که به عنوان متولی ورزش ایران باید پاسخگوی نماینده‌های مجلس باشد و به همین دلیل هم به نظر من آنها خودشان بهترین تصمیم را در این باره می‌گیرند.




انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان