۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح‌های ضربتی در محورهای مختلف استان/ نبستن کمربند جان دو نفر را در تصادف پژو گرفت
کد خبر: ۶۰۰۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد:

اجرای طرح‌های ضربتی در محورهای مختلف استان/ نبستن کمربند جان دو نفر را در تصادف پژو گرفت

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه دو نفر جان خود را به واسطه نبستن کمربند از دست داده‌اند گفت: همکاران پلیس راه به دلیل شروع تعطیلات تابستانی و افزایش حضور مسافران در استان طرح‌های ضربتی را اعمال کرده‌اند.

اجرای طرح‌های ضربتی در محورهای مختلف استان/ نبستن کمربند جان دو نفر را در تصادف پژو گرفت
سرهنگ بهرام زینلی، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص حجم تصادفات در هفته جاری اظهار کرد: به واسطه شروع تعطیلات تابستانی در ایام مرداد و شهریورماه شاهد افزایش تصادفات در استان بودیم.
وی در ادامه افزود: روز گذشته(چهارشنبه) یک دستگاه پژو 405 از سمت بیدستان و شریف آباد به سمت قزوین در حرکت بود که از پشت با یک دستگاه سواری پیکان تصادف می‌کند و منحرف شده و به سمت یک اتوبوس می‌رود و با آن نیز برخورد می‌کند.
این مسئول ابراز کرد: دو نفر از سرنشینان عقب خودروی پژو در همان لحظه تصادف جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مصدوم می‌شوند که در حال حاضر برای درمان در بیمارستان حضور دارند، علت فوت این دو سرنشین که در عقب ماشین نشسته بودند به واسطه نبستن کمربند ایمنی بود.
وی علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پژو برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه در پلیس راه قزوین به تهران ما سرعت گیر قرار داده ایم اما این راننده بدون توجه به این شرایط با سرعت زیاد رانندگی می‌کرده است.
رئیس پلیس راه استان قزوین اذعان کرد: متاسفانه این راننده پژو با اینکه به این منطقه آشنایی کامل داشته است و از شهروندان شهر شریفیه می‌باشد اما باز هم در مسیر پاسگاه این منطقه دچار تخلف شده است.
وی در توصیه‌ای به رانندگان بیان کرد: توجه به مسیر جلو و رانندگی نکردن در هنگام خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان خودروی سواری حتما باید رعایت شود.
زینلی با اشاره به افزایش تصادفات در هفته جاری عنوان کرد: بیشترین علت در این زمینه عامل انسانی است با توجه به اینکه وضعیت جاده‌ای ما تقریبا نسبت به سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده است و ساعت‌ها و مکان‌های تصادف را کنترل کرده‌ایم؛ اما خطای انسانی باعث بروز این تصادفات شده است.
وی در پایان گفت: همکاران پلیس راه به دلیل شروع تعطیلات تابستانی و افزایش حضور مسافران در استان طرح‌های ضربتی را اعمال کرده‌اند و در محورها برخورد با تخلفات رانندگان در پلیس راه قزوین - تهران، بوئین زهرا، قزوین –زنجان و قزوین-رشت انجام می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان