۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هنوز قلبم با ایران است
کد خبر: ۶۰۰۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ولاسکو:

هنوز قلبم با ایران است

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: من در ایران روزهای خوب و خاطرات زیادی داشتم و همچنان قلبم با ایران است.

هنوز قلبم با ایران است
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهانی به میزبانی آرژانتین پیگیری می شود و تیم ایران عصر امروز با شکست آلمان به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت.
خولیو ولاسکو که هم اکنون سکان هدایت هم وطنان آرژانتینی اش را در دست دارد، در تماس تلفنی با محمد وکیلی سرمربی نوجوانان ایران گفت: بسیار خوشحال هستم که مسئولان فدراسیون والیبال شما (محمد وکیلی)را به عنوان سرمربی تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب کرده اند و در کنار این تیم مشغول به کار هستید. توانایی وکیلی برای تربیت بازیکنان رده سنی پایه باعث می شود تا آینده والیبال ایران قدرتمند و تضمین شده باشد.
وی افزود: حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی که در سطحی بالا برگزار می شود حاکی از آن است که والیبالیست های ایرانی شایسته حضور در یک چنین سطحی از مسابقات هستند.
ولاسکو یادآور شد: من در ایران روزهای خوب و خاطرات زیادی داشتم و با وجود این که هم اکنون در آرژانتین حضور دارم و این تیم را تمرین می دهم، ولی همچنان قلبم با ایران است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر مشغول تمرینات آماده سازی تیم ملی آرژانتین در بوینس آیرس هستم و نمی توانم به کورینتس (محل برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان) سفر کنم اگر در این شرایط نبودم حتما برای دیدن تیم ایران به کورینتس می آمدم.
تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ژاپن که از 17 شهریورماه آغاز می شود و در لیگ جهانی سال آینده (2016) به مصاف تیم ملی آرژانتین می رود تا جدال ولاسکو و کواچ اهمیت رسانه ای خاصی نیز داشته باشد.



انتهای پیام/7008

منبع: فدراسیون والیبال

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان