۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین خبرهای خوش استقلالی‌ از زبان مدیرعامل
کد خبر: ۵۹۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

موضوعات استقلال

خبرهای خوش استقلالی‌ از زبان مدیرعامل

مدیر عامل باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره موضوعات مختلف باشگاه ارائه داد.

خبرهای خوش استقلالی‌ از زبان مدیرعامل
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، بهرام افشار زاده در خصوص پرداختی مطالبات بازیکنان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر سبک دست به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال است از همین رو وی درصد پرداخت هزینه‌های باشگاه می‌باشد و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد پرداختی‌های بازیکنان در دونوبت انجام شود که خوشبختانه روز گذشته اولین پرداختی‌ مطالبات بازیکنان صورت گرفت و برای بخش دوم پرداختی‌ها نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد و به طور حتم تمامی بازیکنان می‌توانند مطالبات خود را دریافت کنند.

وی درباره اینکه قوه قضاییه از باشگاه استقلال خواستار ترازنامه مالی سال 92 شده است توضیح داد: دیوان محاسبات با توجه به گزارشی که به صورت ادواری از هر سیستم دولتی می‌گیرد و با توجه به بررسی عملکرد فعالیت‌های مالی سال‌های مختلف لذا طی نامه‌ای از باشگاه استقلال خواسته است که از سال 92 به بعد ترازنامه مالی خود را اعلام کند البته این مسئله طبیعی است چرا که دیوان محاسبات ترازنامه را از تمامی شرکت‌ها دریافت می‌کند و ما درصدد هستیم این امر را به نحوه احسن انجام دهیم البته باید بگویم که عملکرد سال 92 مربوط به مدیریت سابق است.

افشارزاده درباره اینکه باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال خواسته که کارت زرد امید ابراهیمی پاک شود بیان کرد: در هر صورت کارت زرد ارائه داده شده پاک نمی‌شود و این موضوع از اشتباهات داوری است اما ما طی نامه‌ای که به سازمان لیگ ارسال کردیم خواستار این هستیم که کارت زرد ابراهیمی پاک شود و در حال حاضر منتظر جواب نهایی در خصوص این مسئله هستیم.

وی درباره حقوق کارمندان باشگاه استقلال گفت: با پیگیری‌های که صورت گرفت در نهایت حامی مالی باشگاه حقوق کارمندان را تا پایان تیر ماه سال جاری به حساب آنها واریز کرده و در این زمینه هیچ گونه مشکل وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخراج مدیر امور مالی سابق باشگاه استقلال توضیح داد: با توجه به حجم کارکنان در باشگاه استقلال طبق برنامه در نظر گرفته شده قرار بود تعدادی از نیروها از باشگاه تعدیل شوند اما قرار است در خصوص این موضوع صحبت‌های لازم صورت بگیرد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی درباره اینکه آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفته بهتر است افشار زاده، نظری جویباری را به خوشیتن داری فرا بخواند گفت: بهتر است هر دو باشگاه خویشتن داری کنند و در حال حاضر زمان رسانه‌ای کردن این موضوعات نیست و بهتر خواهد بود که مسئولان دو طرف صبورانه این موضوع را حل کنند.

افشارزاده درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه داد: به طور کلی هیات دولت 18 مرداد ماه مصوب کرده که استقلال و پرسپولیس از موضوع خصوصی سازی خارج شوند و گودرزی وزیر ورزش و جوانان دستور اجرای این مصوبه را داد از همین رو دو باشگاه دستور اجرای این مصوبه را داد از همین رو دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از قید بندها خارج می‌شوند و این موضوع بستگی به خود باشگاه‌ها دارد که چگونه درآمد زایی داشته باشند.

وی درباره بدهی‌های باشگاه استقلال تصریح کرد: باشگاه استقلال حدود 60، 70 میلیارد تومان بدهی دارد که 35 تا 40 میلیارد آن مربوط به مالیات‌های معوقه بوده است و بخشی از آن پرداخت شده است.

یک میلیون و 250 هزار دلار جریمه و بدهی بازیکنان خارجی است که از گذشته به این باشگاه تحمیل شده که برای حل مشکلات مربوط به بدهی بازیکنان خارجی در حال واریز هستیم تا هر چه سریعتر به نتیجه برسیم تا بتوانیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

افشار زاده در پاسخ به این سوال که آیا مشکل ساختمان باشگاه حل شده است یا خیر افزود: با همکاری و صحبت‌هایی که با نظری شهردار منطقه دو انجام دادم در نهایت دریک همکاری دو جانبه و باعقد قرار دادی قرار شد این مسائل حل شود و از همین رو مشکل ساختمان باشگاه استقلال حل شده است.

وی درباره اینکه آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از صندوق حمایت از ورزشکاران پول گرفته اند یا خیر توضیح داد: با توجه به نامه رسمی‌ای که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نوشتند در نهایت هر کدام از باشگاه‌ها سه میلیارد تومان از صندوق قهرمانان پول قرض گرفتند و قرار است هر وقت که پول به دستمان رسید قرض خود را تسویه کنیم.


انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان