۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پشت پرده طرح استیضاح طیب‌نیا
کد خبر: ۵۹۰۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

یک استاد دانشگاه مطرح کرد

پشت پرده طرح استیضاح طیب‌نیا

یک مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه طرح استیضاح از سوی مجلسی‌ها همیشه واقعا به خاطر عملکرد فرد مطرح نمی‌شود، گفت: اینکه مجلس بخواهد به خاطر افزایش مالیات از دولت ایراد بگیرد منطق درستی نیست چرا که دولت دستور مجلس را در این زمینه اجرا کرده است.

پشت پرده طرح استیضاح طیب‌نیا
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، مرتضی عزتی با بیان اینکه ممکن است پشت پرده استیضاح طیب‌نیا مساله سیاسی دیگری باشد، اظهار کرد: اگرچه من با همه سیاست‌های وزیر اقتصاد موافق نیستم و انتقاداتی به آن وارد می‌کنم اما مساله مالیات از سوی خود مجلس طرح شده و خود مجلس دولت را موظف به افزایش مالیات کرده است.

وی در این باره عنوان کرد: دولت نیز طرح مجلس را درباره مالیات اجرا کرده و نباید حالا بگوییم که چرا مالیات را افزایش داده است.

این استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه پشت ایراد مالیاتی مجلسی‌ها منطق قوی وجود ندارد، گفت: استدلال آنها صراحتا ضعیف است و ممکن است مشکل مجلس با وزیر اقتصاد مساله دیگری باشد که از مالیات به عنوان یک بهانه استفاده کرده‌اند.

عزتی ادامه داد: البته در زمینه افزایش درآمدهای مالیاتی من معتقدم بیش از آنکه سازمان امور مالیاتی بر افزودن مالیات مودیان تاکید کند باید به سراغ کسانی برود که مالیات نمی‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در این صورت درآمد مالیاتی نیز اضافه می‌شود و دولت می‌تواند با این درآمدها به خوبی کار را اداره کند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان