۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ماجرای دقیقه ۸۶ تراکتوری‌ها و هدیه همسر آقای گل/ برانکو گریخت!
کد خبر: ۵۷۷۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پرسپولیس از بحران خارج می‌شود

ماجرای دقیقه ۸۶ تراکتوری‌ها و هدیه همسر آقای گل/ برانکو گریخت!

تماشاگران تیم فوتبال تراکتورسازی از اتفاقی خبر دادند که قرار است تا پایان لیگ پانزدهم در ورزشگاه یادگار امام تبریز ادامه داشته باشد و به نوعی اعتراضی باشد به اتفاقات هفته پایانی لیگ قبل!

ماجرای دقیقه ۸۶ تراکتوری‌ها و هدیه همسر آقای گل/ برانکو گریخت!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، در این برنامه بررسی هفته سوم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در دستور کار قرار داشت و بخش عمده ای از زمان این هفته را به خود اختصاص داد. سوال نظرسنجی این برنامه هم به موفقیت برانکو با پرسپولیس اختصاص داشت که اکثر علاقمندان به پرسپولیس اعتقاد داشتند این تیم از شرایط فعلی خارج خواهد شد.

در این برنامه همچنین عادل فردوسی پور با اشاره به اولین سالگرد مرحوم مهدی نفر یادی از گذشتگان و خبرنگاران فقیدی کرد که در طول یکسال گذشته به دیار باقی شتافتند.

تقویم نود با مرور اتفاقات فوتبالی مصادف با هفته گذشته در تاریخ فوتبال کشور پخش شد. از جمله بخش های تقویم این هفته مسابقه ایران برابر استرالیا در مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۸، اولین مربیگری افشین قطبی در پرسپولیس و مرحوم حجازی در استقلال پس از ۹ سال در مرداد سال ۸۶، ۲۲ مرداد روز جهانی چپ دست ها و رسم پنالتی خراب کردن چپ پاها، چهارمین سالگرد درگذشت بابک معصومی، تولد تیری آنری اسطوره آرسنال و... بود.

آقای گلی با هدیه همسر
گفتگوی ویژه تقویم این هفته با ادموند بزیک مهاجم گلزن سابق پرسپولیس به مناسبت تولدش بود. وی در این گفتگو خاطرات گلزنی هایش در پرسپولیس و سپاهان را مرور کرد. گل هایی که او به استقلال زده بود بهترین خاطره اش بود.

بزیک در بخشی از این گفتگو عنوان کرد به خاطر تولدش از همسرش یک جفت کفش فوتبال هدیه گرفته است که با همان کفش ها در پایان فصل عنوان آقای گلی لیگ را به خود اختصاص داد. بزیک همچنین گفت بدشانس بوده است که در زمان حضور او همه مهاجمان تیم ملی در بوندس لیگا بازی می کردند!

پرسپولیس و سپاهان پنالتی طلبکار شدند
اما در مسابقه پرحاشیه سپاهان و پرسپولیس یک پنالتی سپاهان و یک پنالتی پرسپولیس اعلام نشد. افشاریان درباره سرنگونی مهدی شریفی در نیمه اول در محوطه جریمه پرسپولیس گفت دو بازیکن به هم پیچیدند و خطای پنالتی نبود. در صحنه برخورد علیپور با دروازه بان سپاهان حرکت او کنترل شده و با توجه به اینکه شدتی نداشت کارت زرد کافی بود. در صحنه پنالتی سپاهان بی احتیاطی کفشگری کاملا مشهوده و پنالتی درست بود. در ضربه پنالتی مکث هادی عقیلی اشکالی نداشت و قانونا درست بود. در صحنه اول سرنگونی عالیشاه مدافع سپاهان او را با دست شارژ کرد و پنالتی بود که داور نگرفت. اما در سرنگونی دوم ابتدا پای بازیکن سپاهان به زمین و سپس پای عالیشاه به او خورد و پنالتی نبود.

ماجرای دقیقه ۸۶ تراکتوری ها
هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی دست به اقدام جدیدی زده اند که ظاهرا قرار است تا پایان لیگ پانزدهم ادامه داشته باشد. آنها عنوان کردند به خاطر اتفاقی که در دقیقه ۸۶ دیدار تراکتورسازی و نفت تهران رخ داد و دروغ هایی که گفته شد، از این پس در همین دقیقه از همه بازیها شروع به دست زدن خواهند کرد تا به نوعی اعتراض خود را به اتفاقات فصل گذشته نشان دهند.

برانکو گریخت
برای نظرسنجی این برنامه سوال در مورد پرسپولیس طراحی شده بود با این مضمون که آیا پرسپولیس با برانکو می تواند از این وضعیت خارج شود؟ علاقمندان به فوتبال در پاسخ به این پرسش به برانکو رای اعتماد دادند تا وی از فشارهای بیشتر بگریزد. ۵۹ درصد از شرکت کنندگان به این پرسش پاسخ مثبت دادند و ۴۱ درصد هم پاسخ منفی دادند. در این نظرسنجی بیش از یک میلیون ۵۷۰ هزار نفر شرکت کرده بودند.




انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان