۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین یکی از راه های تدبر در قرآن حفظ آن است
کد خبر: ۵۶۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کارشناس حوزه دین:

یکی از راه های تدبر در قرآن حفظ آن است

حجت الاسلام محمد نصیری گفت: یکی از چیزایی که می تواند تدبر را برای ما فراهم کند، حفظ قرآن است. ما در حال حاضر حافظ قرآن کم داریم.

یکی از راه های تدبر در قرآن حفظ آن است
به گزارش صبح قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نصیری کارشناس حوزه‌ی دین، در جلسه‌ی تقدیر از فعالان و مربیان حفظ قرآن مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام)، در ابتدا به بررسی و نقش اثرگذار مربیان حفظ قرآن در ترویج فرهنگ قرآن در زندگی پرداخته و اشاره کرد: در قرآن بزرگ ‌ترن تجارت، تلاوت و تدبر در قرآن کریم است.
آشنایی عمیق و به کارگیری فنون و روش های ارتباط مؤثر با مخاطب، روش‌ها و گونه های مورد نیاز حفظ، بهسازی حافظه، تقویت تمرکز حواس، روش‌های نوین کلاس داری و ارائه الگوی اخلاق قرآنی از جمله موضوعاتی است که برای مربیان قرآنی ضروری می باشد.
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد پرورش ده میلیون حافظ قرآن، گفت: یکی از چیزایی که می تواند تدبر را برای ما فراهم کند، حفظ قرآن است.
ما در حال حاضر حافظ قرآن کم داریم.
اگر بخواهیم در این زمینه عامل به توصیه رهبری باشیم، باید ضرورت تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و حفظ قرآن را دو چندان پیاده کنیم.
در این جلسه شیری عضو شورای شهرقزوین و رئیس هیات موسسه قرآنی، صادقی مدیر موسسه و خوش پنجه مدیر مهد قرآن کریم استان، حضور داشتند.
در پایان از20 نفراز فعالان و مربیان حفظ قرآن تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان