۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین بسیاری از تیم های اروپایی خواهان بازی با ایران هستند
کد خبر: ۵۵۳۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کفاشیان:

بسیاری از تیم های اروپایی خواهان بازی با ایران هستند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بسیاری از تیم های اروپایی پس از توافق هسته ای خواهان برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران هستند.

بسیاری از تیم های اروپایی خواهان بازی با ایران هستند
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، علی کفاشیان در گفت وگو با خبرنگاران در مراسم یادبود شهدای تیم فوتبال فجر ورامین در خصوص تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: تمرینات از سوم شهریورماه برای دیدار با گوام و هندوستان آغاز می شود.
وی ادامه داد: این دو تیم در آسیا شناخته شده نیستند اما تیم ما برای این بازی ها کار سختی در پیش رو دارد و نمی تواند خود را از پیش برنده بداند.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: با توجه به شرایط به وجودآمده بسیاری از تیم های اروپایی برای دیدار با ایران ابراز آمادگی کرده اند که البته بازی با تیم ژاپن فعلا قطعی شده است.
وی در مورد پول های بلوکه شده فدراسیون فوتبال در فیفا که قرار بود به این فدراسیون پرداخت شود، تصریح کرد: با توجه به بدهی هایی که فدراسیون فوتبال داشته این پول ها به دست ما نخواهد رسید و تمام آن ها صرف بدهکاری های گذشته فدراسیون شده است. باقی مانده پول بلوکه شده که به فدراسیون می رسد نیز هزینه سایر بدهی ها می شود و به عبارتی این پول کمکی به ما نمی کند.
وی در خصوص بازگشت «خسوس کاندلاس» به تیم ملی فوتسال اظهار کرد: در جلسه ای که روز گذشته (جمعه) با افتخاری مسوول کمیته فوتسال داشتم به او اعلام کردم که شرایط ما را به خسوس بگوید و اگر او خواهان همکاری با ما است نظر خود را به فدراسیون اعلام کند و در غیر این صورت با انتخاب مربی داخلی به کار فوتسال ادامه می دهیم.
کفاشیان خاطرنشان کرد: با خسوس در اصفهان صحبت کردم و علت دوری وی را از تیم ملی فوتسال جویا شدم که او مشکلات خانوادگی و پرداخت نشدن دستمزدش را دلیل این مساله اعلام کرد. البته ما تمام دستمزد او را پرداخت کردیم.
وی درباره اعتراض تیم های لیگ برتری به قضاوت داوران، ادامه داد: در هفته های اول و دوم این اعتراض ها کمتر بود اما در هفته سوم به اوج خود رسید. برخی از این اعتراض ها به خاطر شکست و فشاری است که روی تیم ها وجود دارد و البته برخی از آن ها نیز درست است که باید به داوری هایی که در نتیجه بازی تاثیر گذار بوده رسیدگی شود.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم که دپارتمان داوری باید از داورانی که اشتباه تاثیر گذار دارند کمتر استفاده کند و از داوران هم می خواهم با دقت بیشتری به کار خود ادامه دهند.
وی در رابطه با مراسم تجلیل از خانواده شهدای تیم فوتبال فجر ورامین، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با مدد گرفتن از خانواده شهدا به 2500 شهید فوتبالی در دفاع مقدس رسید که در میان آن ها تیم فوتبال فجر ورامین به صورت گروهی به جنگ اعزام می شوند و اکثر آن ها در هشت سال دفاع مقدس شهید یا جانباز می شوند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان