۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اردن سفیر اسرائیل را اخراج كرد
کد خبر: ۵۴۹۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اردن سفیر اسرائیل را اخراج كرد

مقامات اردنی امروز (چهارشنبه) اخراج 'دانییل نیفو' سفیر رژیم صهیونیسیتی از امان پایتخت این كشور را به طور رسمی‌ اعلام كردند.

اردن سفیر اسرائیل را اخراج كرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایرنا،‌ 'محمد المومنی' وزیر مشاور در اطلاع رسانی اردن در نشست مطبوعاتی اعلام كرد: دانییل نیفو سفیر رژیم صهیونیستی در امان،‌ روز پنج شنبه گذشته اردن را ترك كرد.
 
المومنی در ادامه گفت: 'حسین المجالی' وزیر خارجه به نیابت از وزیر كشور اردن، روز پنج شنبه گذشته سفیر رژیم صهیونیستی را به مقر وزارتخانه فرا خواند و با لحن تندی درباره اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در بیت المقدس با وی صحبت كرد.
 
این در حالی است كه 87 تن از نمایندگان پارلمان اردن اعلام كرده بودند كه اگر دولت اقدامات لازم در خصوص اخراج دانییل نیفو سفیر رژیم صهیونیستی را از انجام ندهد و 'ولید عبیدات' سفیر اردن از تل آویز را فرا نخواند،‌ به دولت رأی عدم اعتماد می دهند.
 
نمایندگان پارلمان اردن چهارشنبه گذشته از دولت این كشور اخراج دانیل نوو سفیر رژیم صهیونیستی در اردن را پس از بازداشت مفتی اعظم بیت المقدس،‌ تجاوز صهونیست های تندرو به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزان فلسطینی خواستار شدند.
 
همچنین 150 عضو پارلمان اردن به اتفاق آرا درخواست كرده بودند دولت از سفیر رزیم صهیونیستی بخواهد اردن را ترك كند و ولید عبیدات سفیر اردن در تل آویو را فرا بخواند.
 
 
انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان