۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین حرفه خبرنگاری به نوعی عبادت تلقی می شود/ در حد توان پیگیر حل مشکلات خبرنگاران هستیم
کد خبر: ۵۳۱۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

حرفه خبرنگاری به نوعی عبادت تلقی می شود/ در حد توان پیگیر حل مشکلات خبرنگاران هستیم

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه حرفه خبرنگاری به نوعی عبادت تلقی می شود، گفت: در حد توان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات خبرنگاران انجام می دهیم.

حرفه خبرنگاری به نوعی عبادت تلقی می شود/ در حد توان پیگیر حل مشکلات خبرنگاران هستیم
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ، ظهر امروز نشست تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان و حجت الاسلام علی مصائبی برگزار شد.
مهدی برزگر، ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: همواره نگاه ما به خبرنگاران و نحوه فعالیت آن‌ها نگاهی مثبت بوده و به نوعی این قشر زحمتکش را سربازان گمنام امام زمان (عج) می دانیم.
وی افزود: خبرنگاران در تمام فصول سال بدون هیچگونه چشم داشتی در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، پزشکی و غیره با ما همراهی کرده‌اند و این فعالیت بی شک اثرات تربیتی فراوانی را برای خودشان و دیگران داشته‌ است.
این مسئول با اشاره به تاثیرات شگرف هنر قلم، اظهار کرد: اثرات تربیتی طرح‌های اجرا شده هیچگاه بدون حضور خبرنگاران و هنر قلم آنان به دیگران منتقل نمی شد و اگر این فعالیت چشمگیر نبود قطعا شاهد اشتیاق دانشجویان برای شرکت در دوره‌های طرح ولایت و سایر طرح‌های مفید نبودیم.
برزگر با بیان اینکه به شرط تقویت رسم امانتداری در خبرنگاران این حرفه به نوعی عبادت تلقی می شود، بیان کرد: کار خبرنگاری حرفه‌ای است که برای تعالی و پیشرفت نظام و ارزش‌های اسلام قدم برمی دارد.
وی با اشاره به اهمیت دوره طرح ولایت در جهت تربیت جامعه‌داران مصلح و با ایمان، اضافه کرد: جوانان بدون چشم داشتی برای تقویت مبانی دینی حدود 15 روز در این طرح شرکت می کنند تا شبهات دینی خود را بطرف کنند و خبرنگاران نیز پا به پای آنان این اثرات را به سایر افراد انتقال می دهند.
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه حرفه خبرنگاری یکی از حرفه‌های ارزشمند در جامعه محسوب می شود، گفت: با قلم و نگاه خبرنگار به نوعی امر به معروف و نهی از منکر می تواند در جامعه اتفاق بیافتد.
برزگر با تاکید بر قدرت قلم، ادامه داد: تمام تلاش ما استفاده از پناسیل خبرنگاران برای ایجاد اشتیاق میان دانشجویان برای شرکت در طرح‌ ولایت در سال‌های آینده است و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات خبرنگاران در حد توان خود انجام می دهیم.
وی در خاتمه با ابراز امیدواری از تربیت مدیران جهادی و ارتقا سطح بینش دینی جوانان در دوره‌های طرح ولایت و سایر طرح‌های دیگر به نمایندگی از فعالان بسیج دانشجویی از تلاش خبرنگاران در جهت ترقی و تعالی بیشتر جامعه تشکر کرد.
انتهای پیام/9003

منبع: سیاسی و دانشگاه

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان