۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قهرمان پوشالی
کد خبر: ۵۲۸۳۸ نویسنده: صابر مهدوی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مکث بر یک رویداد

قهرمان پوشالی

مهدی هاشمی رفسنجانی پس از یک محاکمه طولانی نهایتاً به اتهام اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم و زندانی شد.

قهرمان پوشالی
صبح قزوین ، اقدام مهدی هاشمی در معرفی خود به زندان اوین و انتشار فیلمی از وداع وی با پدر و تاکید پدر بر بی گناهی فرزند همراه با فیلم ورود «مهدی» به اوین و تاکیدش در این فیلم بر بی گناهی و درخواست پخش فیلم جلسات دادگاهش در صدا و سیما را باید یک «تک» سیاسی بمنظور مظلوم نمائی و قهرمان سازی از این آقازاده تلقی کرد.
تکی که منجر به آن شد تا رئیس قوه قضائیه در واکنش به آن بگوید:
برای اینکه آراء قضایی را تخریب کنند فیلم وداع درست می کنند.
یک پروژه نخ نما به منظور قدیس سازی از مهدی و مظلوم نمائی از پدر مهدی بمنظور بهره وری از چنین پوزیشنی در انتخابات مجلس و خبرگان در اسفند ماه!
تکی که اکنون رئیس قوه قضائیه با لحاظ دوزی از فراست می تواند آن را بنحو احسن «پاتک» کند بدین شکل که طی یک نامه رسمی و وفق درخواست مهدی برای پخش فیلم جلسات دادگاه از قاضی پرونده مهدی بخواهد بعد از اخذ رضایت کتبی از مهدی و پدر مهدی برای چنین اقدامی، گزارش کامل تصویری دادگاه فوق را جهت پخش در اختیار صدا و سیما قرار دهند.
مطمئن هم باشند نه مهدی و نه پدر مهدی چنان رضایت نامه کتبی را صادر نخواهند کرد!
این فقط یک بازی سیاسی بمنظور قهرمان سازی از مهدی و جلب محبوبیت برای وی و ابوی ایشان است.
گوئی نلسون ماندلا را به زندان برده اند!!!

بازبینی ماجرای مهدی هاشمی با یک پرسش!

چهار شنبه 13 خرداد 88 ـ احمدی نژاد در مناظره تلویزیونی با میرحسین موسوی:
پسرهای آقای هاشمی چه ‌کار می‌کنند در کشور؟

سه شنبه 19 خرداد 88 ـ هاشمی رفسنجانی در نامه به رهبر:
در مراسم بزرگداشت سالگرد امام(ره) به آقای احمدی‌نژاد گفتم که در اظهارات او خلاف‌گویی‌‌های فراوان و ادعای کذب و اتهامات ناروا ... از جمله به فرزندان من وجود داشته و پیشنهاد کردم با صراحت اتهام‌های نادرست را پس بگیرد.

جمعه 29 خرداد 88 ـ رهبری در خطبه نماز جمعه و در واکنش به اتهامات منسوب به هاشمی از جانب احمدی نژاد:
البته آقای هاشمی را کسی متهم به فساد مالی نکرده؛ حالا در مورد بستگان و کسان، هر کس هر ادعائی دارد، بایستی در مجاری قانونی خودش اثبات بشود و قبل از اثبات نمی شود اینها را رسانه‌ای کرد. اگر چیزی اثبات بشود، فرقی بین آحاد جامعه نیست.

و بالاخره یکشنبه 18 مرداد 94:
مهدی هاشمی رفسنجانی پس از یک محاکمه طولانی نهایتاً به اتهام اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی به تحمل 10 سال حبس محکوم و زندانی شد.

بیرون از ماجرای اتهامات و رای دادگاه، با یک نگاه دقیق به فیلم وداع «مهدی هاشمی» در مقابل زندان اوین، در کنار تفطن به کاراکتر و روحیات و خلقیات مشهود از ایشان «خدا وکیلی» با این شاکله شخصیتی و گویش منحصر بفرد و نمادین و شناخته شده از اقشار مسمی به «لمپن» واقعاً باید یا می توان مشارالیه را با چنین ریختمان و گفتمانی دانشجوی دکتری دانشگاه آکسفورد انگلستان باور یا محسوب کرد!؟
بقولی «شاید نخورده باشیم نون گندم (که خورده ایم!) اما دیده ایم در دست مردم»!
انتهای پیام/6001


دیدگاه ها

مهناز امین / ۲۳ مرد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲

فیلم وداع توهمات یک پدر... انقلابی بودن مهمتر است تا انقلابی ماندن... ان زمانی که مهدی با سرویس های 88 تهران در فتنه جاسوسی در ارتباط بود این پدر کجا بود... دختر خانومش ان زمان در خیابان به تمام نظام توهین می کرد این پدر کجا بود... وقتی طرف رشوه ی قرار دادهای بزرگ نفتی و گازی بود این پدر کجا بود... زمانی که پولهای دانشگاه ازاد رو به ارازل اوباش می داد تا خیابانها رو به اتش بکشند این پدر گجا بود در صدر اسلام کسانی به اسلام ضربه زدند که هر کدام در کنار پیغمبر جهادها کردند

مهنازامین / ۲۳ مرد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

توهم حاج اقا … وقتی طرف رشوه ى قراردادهای بزرگ نفتی وگازی بود کجابود حاج اقا … زمانی که پول های دانشگاه ازاد رو به ارزال اوباش داد تا خیابانها رو به اتش بکشند این پدر کجا بود … در صدر اسلام کسانی به اسلام ضربه زدن که هر کدام در کنار پیغمبر جهادها کردند اگر کسی در زمانی خدمتی کرده باشد دلیل ان نمی شود که خود خانواده اش در مقابل قانون مصوب باشند .

سلطانی / ۲۵ مرد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

با سلام. این ده سال زندان خیا نت بود به امام و شهدا و عین نا عدالتی.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان