۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استراتژی خانواده هاشمی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است
کد خبر: ۵۲۰۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بذرپاش:

استراتژی خانواده هاشمی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، گفت: فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه هم در همین راستاست.

 استراتژی خانواده هاشمی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامیبا اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی بهرمانی اظهار داشت: استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، چراکه فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند از مهدی یک شبه‌قهرمان بسازند و برداشت آن را در انتخابات داشته باشند، یعنی برای آقای هاشمی "مهدی" هم کارکرد انتخاباتی دارد.
وی با بیان اینکه فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه نیز در همین راستاست، تصریح کرد: اینکه آقای هاشمی در دو هفته قبل برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام کاندیداتوری کرد و با توجه به اینکه زمان به زندان رفتن مهدی هاشمی را هم می‌دانست، این موضوع کاملاً بر استفاده انتخاباتی از مهدی هاشمی صحه می‌گذارد که بگوید "مهدی" را به دلیل اعلام کاندیداتوری من در مجلس خبرگان به زندان فرستادند.
این عضو هیئت رئیسه مجلس بر همین اساس تأکید کرد: دستگاه قضایی برای خنثی‌سازی این عملیات ناجوانمردانه علیه ملت ایران و نظام، موارد تخلف و جرم را به‌صورت شفاف به مردم اعلام کند تا این استراتژی با شکست مواجه شود.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان