۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از امروز
کد خبر: ۴۹۷۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد:

آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از امروز

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز عملیات سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اعزام ها تا پایان آبان ادامه خواهد داشت.

آغاز اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از امروز
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، حجت الاسلام  سید محمدرضا فقیهی در خصوص زمان اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت: آغاز عملیات سیزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، امروز ۱۹ مرداد ماه از استان کرمان خواهد بود و تا پایان آبان، اعزام‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص مجموع آمار اعزام دانشجویان در این سه ماه به عتبات گفت: ما قبلا برای اعزام ۷ هزار نفر برنامه ریزی کرده بودیم اما به موجب استقبال بیش از ۵۰ هزار نفر برای ثبت نام فعلا ظرفیت را تا حدود ۱۰ هزار نفر افزایش داده‌ایم و امکان افزایش این رقم تا پایان اعزام‌ها وجود دارد. همچنین بیشترین درخواست اعزام برای استان تهران بوده است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در طول سفر برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم افزود: قبل از اعزام به همه دانشجویان یک بسته فرهنگی که شامل دو نرم افزار و سه کتاب است، داده خواهد شد که در طول سفر و در شهر نجف از این بسته فرهنگی سوالاتی در قالب مسابقه طرح و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه بازدید ویژه در کربلا و نجف از دیگر برنامه ریزی‌هایی است که به خاطر استقبال دانشجویان هر ساله داشته‌ایم. در نجف بازدید از بیت امام (ره) و کتابخانه آیت الله امینی و در کربلا برگزاری کلاس‌های کربلا شناسی و بازدید از اماکن معنوی آن برای دانشجویان اعزامی به عتبات خواهیم داشت.

فقیهی در خصوص تعداد اعزام کاروان‌ها در طول روز نیز گفت: امروز یک کاروان اعزام خواهد شد و به ترتیب در روزهای بعد دو تا سه کاروان اعزامی خواهیم داشت.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان