۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اختلافی در پرسپولیس نمی‌بینم/ بابی‌ثباتی نمی‌توان برنامه‌ریزی کرد
کد خبر: ۴۹۷۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حسین عبدی:

اختلافی در پرسپولیس نمی‌بینم/ بابی‌ثباتی نمی‌توان برنامه‌ریزی کرد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص اختلاف نظرهای اخیر در بین مدیران این باشگاه گفت: من با آن شکل اختلافاتی که مطرح می شود در باشگاه نمی بینم اما ممکن است تعدد نظر وجود داشته باشد.

 اختلافی در پرسپولیس نمی‌بینم/ بابی‌ثباتی نمی‌توان برنامه‌ریزی کرد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، حسین عبدی در خصوص انتقادات اخیر نسبت به وی و نیز اظهارات متفاوتی که وجود دارد عنوان کرد: متاسفانه برخی دوستان از روی نقل قول ها صحبت می کنند و مدام می گویند فلانی این حرف را زده است که این کار اصلا قشنگ نیست. ما اگر پرسپولیس را دوست داریم یکی از انتظارات این است که در شرایط حساس کنونی آرامش این تیم را حفظ کنیم.

وی درخصوص اختلاف نظرهای متفاوت در این باشگاه گفت: من یک هفته نبودم و حالا که برگشتم بحث ها را پیگیری می کنم. چیزی به آن صورت که دوستان اختلاف آن را تفسیر کنند در باشگاه پرسپولیس نمی‌بینم. تفسیرها می تواند در این باره مثبت یا منفی باشد ولی کارها پیش می رود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همه دارند کار می کنند و کمک می کنند تا پرسپولیس برنامه های خود را با هماهنگی به پیش ببرد. شاید اختلاف نظرها در موضوعات باشد که اگر در یک باشگاه تعدد نظر وجود نداشته باشد که پیشرفتی حاصل نخواهد شد. بنابراین نباید آن را اختلاف نظر بدانیم.

عبدی در ادامه صحبت های خود یادآور شد: از زمانی که من بازی می کردم تاکنون چند نسل می گذرد و تجربیات زیادی داشته ام. من روزهای خیلی خوب و بدی را در این تیم دیده ام و مردم هم با باخت و بردهای پرسپولیس زندگی کرده اند. اهمیت دادن به پرسپولیس می تواند این تیم را به جایگاه واقعی خود بازگردانند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: عدم ثبات مدیریتی یکی از بحث های همیشگی باشگاه پرسپولیس بود که با این شرایط نمی توان برنامه ریزی بلندمدت کرد. یک مسئله ای که باید به آن توجه کنیم این است که اگر می خواهند باشگاه را دولتی اداره کنند باید ردیف بودجه برای آن در نظر بگیرند و اگر قصد دارند باشگاه خصوصی شود که باید هرچه زودتر این کار انجام گیرد تا پرسپولیس با مشکل اقتصادی مواجه نباشد.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان