۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کاشانی در پرسپولیس باند درست کرده / جانشین برانکو را می شناسم / خوردبین نان به نرخ روز خور است
کد خبر: ۴۸۸۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حمله آشتیانی به مدیران باشگاه سرخ

کاشانی در پرسپولیس باند درست کرده / جانشین برانکو را می شناسم / خوردبین نان به نرخ روز خور است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «زمانی که من در پرسپولیس بازی می کردم باشگاه هامبورگ قصد داشت من را به خدمت بگیرد اما به خاطر هواداران نتوانستم از این تیم جدا شوم و ماندم.»

 کاشانی در پرسپولیس باند درست کرده / جانشین برانکو را می شناسم / خوردبین نان به نرخ روز خور است
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، ابراهیم آشتیانی در رابطه با نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: «شکست مقابل استقلال خوزستان به قدری برای من تلخ بود که باعث تاسف من و دیگر پیشکسوتان واقعی پرسپولیس شده است. هواداران انتظار داشتند تیم محبوبشان پس از ناکامی در فصل گذشته، حداقل در فصل جدید نتایج بهتری کسب کند اما اتفاقات فصل گذشته در حال تکرار شدن است.»

وی در ادامه افزود: «مهم ترین دلیل ناکامی پرسپولیس از هیات مدیره این تیم نشات می گیرد. جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس برای خودش باندی درست کرده و به دنبال این است که برانکو را هم مثل دایی و گل محمدی فراری بدهد. همیشه تصور می کردیم حضور سیاسیون در پرسپولیس باعث شده این باشگاه نتواند سروسامان بگیرد، اما الان به این نتیجه رسیدم دلیل بی سروسامانی پرسپولیس حضور افرادی نظیر کاشانی و زادمهر است.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه با کاشانی مشکل شخصی ندارد، عنوان کرد: «من دلم برای پرسپولیس می سوزد. اگر هم چیزی می گویم به این دلیل نیست که با کسی مشکل شخصی دارم اما کاشانی همیشه ادعا می کند باشگاه شاهین را به یک باشگاه حرفه ای تبدیل کرده و قصد دارد پرسپولیس را نیز مثل شاهین به یک باشگاه حرفه ای تبدیل کند. دوست دارم بروید شرایط باشگاه شاهین را ببینید. به خاطر پول، زمین فوتبال این باشگاه را تکه تکه کرده اند. مرحوم اکرامی در روزهای پایانی حیاتش از دست این افراد خون گریه می کرد.»

آشتیانی در پاسخ به این سوال که برانکو به چه میزان در ناکامی های پرسپولیس نقش دارد؟ گفت: «برانکو کمترین تقصیر را در این ناکامی ها دارد. کاشانی و دوستانش در هیات مدیره می خواهند همان طور که برای دایی و گل محمدی و بقیه مربیان مشکل تراشی کردند برانکو را نیز به یک مهره سوخته تبدیل کنند تا مربی مورد نظرشان را به پرسپولیس بیاورند. این مربی را هم من می شناسم. او کسی است که در حال حاضر در هیات مدیره پرسپولیس حضور دارد.»

وی درباره بازیکنان جدید پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس بازیکنان جوان خوبی جذب کرده است اما آنها تجربه کمی دارند و باید با تجربه بیشتری در این تیم حضور پیدا می کردند. البته برانکو در جذب بازیکنان نقش زیادی نداشت. زمانی که هیات مدیره بودجه ای برای جذب بازیکنان در اختیار برانکو نمی گذارد وی مجبور است از بازیکنان ارزان قیمت استفاده کند.»

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه پیشکسوتان واقعی پرسپولیس جایی در این باشگاه ندارند، تصریح کرد: «من برای خودم چیزی نمی‌خواهم اما چرا امثال علی پروین در این باشگاه جایگاهی ندارند؟ فردی مثل خوردبین در این تیم حضور دارد که نان به نرخ روز خور است یعنی به خاطر پست و منصب با هر کسی کار می کند. زمانی که من در پرسپولیس بازی می کردم باشگاه هامبورگ قصد داشت من را به خدمت بگیرد اما به خاطر هواداران نتوانستم از این تیم جدا شوم و ماندم. من پرسپولیس را حتی به فرزندم هم نمی فروشم. چه برسد به اینکه به خاطر پول این کار را انجام بدهم.»

آشتیانی در پایان صحبت هایش یادآور شد: «اگر در سایت باشگاه پرسپولیس می بینیم که عکس طاهری به صورت ثابت قرار داده شده نباید وی را مقصر قلمداد کرد. مقصر کسانی هستند که چنین کسانی را به پرسپولیس آورده اند. طاهری تا زمانی که در پرسپولیس حضور دارد به دنبال منفعت خودش است. زیرا تعصبی به این تیم ندارد.»


انتهای پیام/7008

منبع: آنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان