۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افشارزاده به کرار; ناراضی هستی قراردادت را فسخ کن و برو! / فعلا با دادن یک خودرو آتش بس شده
کد خبر: ۴۸۸۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

اعتراض چند بازیکن استقلال کارساز شد

افشارزاده به کرار; ناراضی هستی قراردادت را فسخ کن و برو! / فعلا با دادن یک خودرو آتش بس شده

بین هافبک عراقی و باشگاه استقلال تقریبا توافق شده که تا نیم فصل با هم ادامه بدهند البته اگر باز دعوای شان نشود.

 افشارزاده به کرار; ناراضی هستی قراردادت را فسخ کن و برو! / فعلا با دادن یک خودرو آتش بس شده
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، دوره ناز کردن های جاسم کرار برای استقلال به پایان رسیده، البته نه به خاطر قاطعیت مسئولان این باشگاه بلکه به خاطر بلند شدن صدای اعتراض بازیکنان بزرگ آبی ها. حالا استقلالی ها با وجود اعلام نیاز پرویز مظلومی به کرار، می خواهند با این بازیکن محکم برخورد کنند.

دیروز وقتی کرار به باشگاه استقلال رفت تا پیگیر مطالباتش شود، به او گفتند به دفتر بهرام افشارزاده در وزارت ورزش مراجعه کند و با مدیرعامل استقلال حرف بزند. کرار هم که تصور می کرد افشارزاده می خواهد بخشی از مطالبات او را بپردازد، راهی وزارت ورزش شد.

البته تصورات کرار درست بود و افشارزاده از طریق اسپانسر بخشی از مطالبات وی را جور کرده بود تا ساکتش کند، اما پیش از آن چند بازیکن استقلال به دیدارش رفتند و گفتند اگر کرار زودتر از آنها پول بگیرد، بازی نمی کنند.

افشارزاده هم تغییر رویه داد و آب پاکی را روی دست کرار ریخت. او این بار ناز کرار را نخرید و گفت: «اگر قرار باشد فقط به تو پول بدهیم، صدای بقیه در می آید. هر وقت به بقیه پول دادیم، به تو هم می دهیم اما اگر ناراضی هستی، به سلامت، خوش آمدی، قراردادت را فسخ کن و برو!»

کرار که شوکه شده بود، دست از پا درازتر از دفتر مدیرعامل برگشت و با مظلومی تماس گرفت تا شاید سرمربی استقلال به دادش برسد.

مظلومی هم که به کرار نیاز دارد، با منصور پورحیدری به دفتر افشارزاده در وزارت ورزش رفت و از مدیرعامل استقلال خواست لااقل بخشی از مطالبات جاسم را بپردازد تا قهر و آشتی های اخیر جاسم تمام شود.

این که افشارزاده شفاعت پورحیدری و مظلومی را پذیرفت یا نه، طی روزهای آینده معلوم می شود. افشارزاده در بد مخمصه ای گیر کرده... از یک طرف مظلومی توصیه می کند او بخشی از طلب جاسم را بدهد و از طرف دیگر چند بازیکن استقلال تهدید کرده اند اگر جاسم زودتر از آنها پول بگیرد، برای استقلال بازی نمی کنند!

تا به حال هم خسرو حیدری، هم مهدی رحمتی و هم حنیف عمران زاده به رفتارهای همراه با مماشات با کرار اعتراض کرده اند اما صدای بلند کرار هر بار باعث عقب نشینی مدیران استقلال می شود.

بر اساس آخرین خبرها و طبق توافقات نهایی دو طرف، افشارزاده با یار عراقی حرف زده و با دادن سوئیچ بی ام دبلیو به وی قرار شده تا نیم فصل با هم ادامه بدهند و فعلا اعتراض های تندش را از این طریق ساکت کرده اند.

این را هم بدانید که علیرغم توافقات صورت گرفته و بر اساس تجربیات گذشته، احتمالا تا دو هفته دیگر و پاس نشدن یکی دیگر از چک هایش باز همین آش است و همین کاسه!


انتهای پیام/7008

منبع: جام نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان