۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عملکرد پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: ۴۸۶۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عباسپور با حضور در دفتر صبح قزوین:

عملکرد پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است

عباسپور گفت: عملکرد پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است و در مسائل مختلف توانسته موج لازم را در جهت عمل به رسالت خود در استان ایجاد کند.

عملکرد پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، روح الله عباسپور نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس به مناسبت 17 مردادماه و روز خبرنگار با حضور در دفتر پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین از این سایت خبری بازدید و عملکرد آن را مورد تقدیر قرار داد.
در این دیدار روح الله عباسپور، نماینده مردم قزوین در مجلس اظهار کرد: عملکرد پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است و در مسائل مختلف توانسته موج لازم را در جهت عمل به رسالت خود در استان ایجاد کند و این یکی از مهمترین نکات در زمینه عملکردی رسانه است.
وی در خصوص وضعیت استان برای انتخابات مجلس در سال جاری اذعان کرد: جریان اصلاحات در شهرستان بوئین زهرا خلاء مدیریتی دارند و گاهی هم به دنبال پیشوای قدیمی خودشان هستند که در حال حاضر تکلیف مشخصی را برایشان تعیین نکرده است.
این نماینده مجلس ادامه داد: در حال حاضر اصلاح طلبان استان به هر گزینه ای که مراجعه می‌کنند تا برای آنها محور بوده فردی که دارای مقبولیت، جایگاه تاثیرگذار و وجاهت علمی، سیاسی و معنوی باشد، شخصیت قابل توجهی را پیدا نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اصلاح طلبان در بوئین زهرا در یک سردرگمی به سر می‌برد ابراز کرد: اصلاحات تا به امروز در استان چهره های شاخصی ندارد که رای آوری برای نمایندگی مجلس داشته باشد؛ همچنین مهمتر از همه یک تفرقه در بین آنها دیده می‌شود.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: انتظاری که اصلاح طلبان استان از دولت تدبیر و امید تا به امروز داشته اند از نگاه آنها محقق نشده است و به دنبال مطالبات خود هستند در همین راستا اختلافاتی با برخی مدیران دولت اعتدال دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان