۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئولیتی نسبت به استقلال و پرسپولیس ندارم/ ورزش بنگاه سیاسی نیست!
کد خبر: ۴۸۴۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

خادم تاکید کرد:

مسئولیتی نسبت به استقلال و پرسپولیس ندارم/ ورزش بنگاه سیاسی نیست!

معاون حقوقی وزارت ورزش با تاکید بر اینکه نسبت به استقلال و پرسپولیس مسئولیتی ندارد، گفت: هرجا که با مدارک و مستندات به تغییرات دست می‌زنیم، به کانونهای قدرت متوسل می‌شوند تا در پست خود باقی بمانند.

مسئولیتی نسبت به استقلال و پرسپولیس ندارم/ ورزش بنگاه سیاسی نیست!
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، امیررضا خادم درباره شرایط فعلی ورزش و نیاز ورزش به تغییرات ساختاری و مدیریتی با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: اگر قرار است در این‌باره صحبت کنیم باید جوانب مختلف بررسی شود و نیازمند ساعت‌ها بحث توسط کارشناسان است ولی به صورت خلاصه بگویم که در ورزش شاهد چرخه معیوبی هستیم که نیازمند بازسازی و تغییر است. مشخصا هر تغییری همراه با سر و صدا و ایجاد اشکالاتی است و مسائل متفاوتی می‌تواند همراه آن باشد.

معاون حقوقی وزارت ورزش ادامه داد: خیلی‌ها از این چرخه بهره برده‌اند که قطعا صدایشان مقابل این تغییرات در می‌آید. هرجا که اشکالی ایجاد شود، محلی برای سر و صدا شکل می‌گیرد تا تغییر متوقف شود. از نظر من تغییرات در حوزه مدیریتی در سطوح مختلف ورزش باید رخ بدهد. اولین سطح همینجاست که باید دولت و حاکمیت را به این سمت توجه بدهیم که ورزش بنگاه سیاسی نیست و برای داشتن جامعه پر نشاط و بهره مندی از فواید ورزش، باید تحمل داشت.

خادم با بیان اینکه متاسفانه سوء استفاده‌هایی در این ارتباط صورت می‌گیرد، گفت: هر جا که بدون زیر سئوال بردن و متهم کردن و با سند و مدرک دست به تغییرات می‌زنیم، شاهدیم که آن افراد برای باقی ماندن در پست خود به کانونهای قدرت متوسل می‌شوند و همین باعث می‌شود کل پروژه زیر سئوال برود.

وی در پاسخ به این سئوال که وزارت ورزش تا چه حد موفق بوده نگاه یکطرفه و سیاسی را از ورزش دور کند، خاطرنشان کرد: عملکرد وزارت ورزش موید این موضوع است. انتخابات فدراسیونهای ورزشی، گزینش مدیران کل در سطوح مختلف خودش موید این است که کمترین نگاه سیاسی در وزارت ورزش بوده است! هرچند می‌تواند محل نقد هم باشد.

خادم که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در پایان تاکید کرد که مسئولیتی در حوزه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارد و این صحبتهایش کلی بوده است.


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان