۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کرار به درد تیم به هم زدن می‌خورد؛ باید او را با لگد بیرون کنند/ تعویض‌های مظلومی افتضاح بود
کد خبر: ۴۷۵۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مظلومی هم دارد راه قلعه نویی را می رود

کرار به درد تیم به هم زدن می‌خورد؛ باید او را با لگد بیرون کنند/ تعویض‌های مظلومی افتضاح بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مظلومی نباید راه قلعه‌نویی را برود و باید از جوانانش بهترین بهره را ببرد، اگر او کرار را بیرون نکند تیمش دچار حاشیه خواهد شد.

کرار به درد تیم به هم زدن می‌خورد؛ باید او را با لگد بیرون کنند/ تعویض‌های مظلومی افتضاح بود
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، حسن روشن درخصوص دیدار روز گذشته استقلال و مباحث مختلف صحبت‌های زیر را مطرح کرد:


*آقای روشن چرا استقلال می‌برد خبری از شما نیست.

من هستم. متاسفانه یکی از دوستانم در شمال کشور تصادف کرده و جان خود را از دست داده کمی درگیر کارهای او هستم و گرنه حسن روشن از فوتبال دور نیست.

* بازی استقلال را دیدید؟

بله دیدم و از نیمه اول آن لذت بردم شاید باور نکنید ولی من فقط از ترکیب اولیه استقلال چند نفر مثل رحمتی، حیدری، ابراهیمی و برهانی را می‌شناختم و خدا وکیلی برهانی خیلی عالی بازی کرد و نشان داد وقتی خیالش راحت است همه کار می‌تواند انجام دهد.

* نیمه دوم چطور بود؟

افتضاح! واقعا حالم بد شد. این چه تعویض‌هایی بود که آقای مظلومی کرد؟ به جز یعقوب کریمی این دو بازیکن خارجی اصلا به درد نخوردند اگر مظلومی از ترکیب نیمه اول به علاوه یعقوب کریمی استفاده کند استقلال ایده‌آل خواهد بود. اصلا چرا باید کرار به زمین می‌آمد.

* ظاهرا مظلومی به او اعتقاد دارد...

به این دلیل گفتم نیمه دوم افتضاح بود چون کرار از 6 پاسی که می‌داد 8 تایش اشتباه بود باور کنید حال نداشتم بازی را ببینم اما این پسره (کرار) فقط به درد تیم به هم زدن می‌خورد.


*یعنی چه؟

یعنی او را باید با لگد از استقلال بیرون کنند پول زیاد به او داده‌اند و حالا نمی‌توانند جمعش کنند. تیم به این خوبی بسته شده این همه جوان مثل شیر درون زمین می‌روند یک نفر استقلال را به هم می‌ریزد. چند سال پیش عمادرضا عراقی بود و در ایران حضور داشت او هم خوب بازی می‌کرد و هم حاشیه‌هایش کمتر بود شما ببینید تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا حضور داشت و ایران را هم برد بازیکنانی ضعیف‌تر از کرار در آن تیم حضور داشتند ولی سرمربی تیم اخلاق را فدا نکرد و اصلا او را دعوت نکرد مظلومی هم دارد راه قلعه‌نویی را می رود آقای مظلومی این کار را با استقلال نکن. اگر بازیکنی مثل مسی به بارسلونا می‌رود هیچ کس نمی‌تواند حرفی بزند چون او مسی است ولی این کراری که استقلال بدون آن هم عالی بازی کرده کیست که نتوانیم از او بگذریم اگر امسال کرار در استقلال بازی کنند جوان‌ها ضربه می خورند.


* به نظرتان رویه استقلال رو به موفقیت ادامه پیدا می‌کند؟

یادتان هست سال گذشته هفته پنجم گفتم استقلال هیچ چیز نمی‌شود؟ همه به من اعتراض کردند ولی حالا می‌گویم استقلال اگر این خارجی را بیرون بیندازند با جوانانش می‌تواند موفق باشد. من دیروز غیر از چند بزرگ تیم هیچ کس را در زمین نمی‌شناختم ولی دیدید در نیمه اول چه بلایی بر سر ملوان آوردند. مظلومی کمی ریسک کند بقیه‌اش درست می‌شود.




انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان