۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هرکس به روستائیان توهین کند نادان است/ همین روستائیان انقلاب را به پیروزی رسانده و جنگ را اداره کردند
کد خبر: ۴۷۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس در پاسخ به صحبت اخیر هاشمی رفسنجانی:

هرکس به روستائیان توهین کند نادان است/ همین روستائیان انقلاب را به پیروزی رسانده و جنگ را اداره کردند

نماینده مردم قزوین در مجلس در پاسخ به صحبت آقای هاشمی گفت: برخی از مسئولین به روستائیان اعتقاد ندارند؛ در حالیکه جنگ را روستائیان اداره کردند، انقلاب را روستائیان به پیروزی رساندند.

هرکس به روستائیان توهین کند نادان است/ همین روستائیان انقلاب را به پیروزی رسانده و جنگ را اداره کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک شب گذشته(جمعه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان شهر شریف آباد با مردم دیدار کرد.
در این دیدار حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره به پیگیری مترو کرج به هشتگرد اظهار کرد: متأسفانه وزیر راه به این پروژه اعتقاد ندارد و برای همین تا به امروز پیگیری لازم برای اجرایی شدن آن از سوی صورت نگرفته است.
وی در رابطه با پیگیری شتابگر علمی ابراز کرد: خودم به همراه آقای رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان موضوع شتابگر علمی را در کمیسیون تلفیق پیگری کردیم و آنرا به سرانجام رساندیم.
این نماینده مجلس در خصوص پیگیری احیای قنات شریف آباد گفت: برای حل مشکلات اهالی و شنیدن مسائل آنان ماهی یکبار به شهر شریف آباد آمده ام، همچنین در دولت قبل پیگیری کردم تا شریف آباد به شهرستان تبدیل شود؛ اما بعد از تغییر دولت این موضوع در دولت کنونی، منحل شد.
وی همچنین در مورد مسئله آب شهرستان آبیک عنوان کرد: آب طالقان بسیار مناسب و با کیفیت است، اما آبیک هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی با بحران مواجه است، در این خصوص هر وقت سراغ دولت رفتم گفتند که تحریم هستیم و بودجه نداریم؛ اما پیگیری کردم تا آب سد طالقان، شهرهای آبیک و شریف آباد همراه با صد روستا را پوشش دهد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در خصوص مسائل جاری کشور و اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برخی از مسئولین به روستائیان اعتقاد ندارند؛ در حالیکه جنگ را روستائیان اداره کردند، انقلاب را روستائیان به پیروزی رساندند.
وی در ادامه اضافه کرد: شعور روستائیان خیلی بالاتر از افرادیست که به آنان توهین می‌کنند و هرکس که به روستائی توهین کند نادان است، زیرا روستائی دزدی بلد نیست، روستائی به دروغ ادعای تقلب نمی‌کند؛ روستائی صاف و ساده است.
حسینی در پایان اذعان کرد: من افتخار می‌کنم که روستائیم و افتخار می‌کنم که در دوران نمایندگی ام ۱۷۰۰۰نامه برای روستائیان و فقرا و محرومان نوشته ام.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان