۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هیچ بازیکنی را به برانکو تحمیل نکرده‌ایم/ کسب یک امتیاز از دو بازی راضی‌کننده نیست
کد خبر: ۴۷۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

طاهری:

هیچ بازیکنی را به برانکو تحمیل نکرده‌ایم/ کسب یک امتیاز از دو بازی راضی‌کننده نیست

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید امروز پیش قرارداد اسپانسر آماده می شود.

هیچ بازیکنی را به برانکو تحمیل نکرده‌ایم/ کسب یک امتیاز از دو بازی راضی‌کننده نیست
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، علی اکبر طاهری درباره شکست پر‌سپولیس مقابل استقلال خوزستان، اظها‌ر کرد: من بازی برابر استقلال خوزستان را تماشا کردم. تیم‌مان بازی خوبی را ارائه کرد. البته درباره مباحث فنی باید کارشناسان نظر بدهند. به اعتقاد من کادرفنی باید بیش‌تر تلاش کند تا نقاط ضعف تیم برطرف شود و نقاط قوت‌مان هم تقویت شود.

وی افزود: مسلما کسب یک امتیاز از دو بازی برای پر‌سپولیس راضی کننده نیست و ما دوست داشتیم در این دو بازی نتایج بهتری می‌گرفتیم و به پیروزی می رسیدیم اما به‌ هر‌ حال این اتفاق رخ نداده و باید بیشتر تلاش کنیم تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره اشتباهی که ایمان صادقی در بازی مقابل استقلال خوزستان انجام داد نیز تصریح کرد: او د‌ر‌وازه‌بان تیم ما است. باید بگویم تمام بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات جذب شده‌اند با تعامل مدیریت و برانکو انجام شده است. این که می‌گویند ما بازیکنان را به برانکو تحمیل کرده‌ایم اصلا درست نیست. ما هیچ بازیکنی را به برانکو تحمیل نکرده‌ایم و تمام بازیکنان بر اساس تعامل با او به پر‌سپولیس آمده‌اند.

طاهری همچنین درباره مدیر عاملی خودش در پر‌سپولیس نیز گفت: من از ابتدا با اختیار مدیر عاملی مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفته‌ام و در حال‌ حاضر هم مدیر‌عامل نیستم و سرپرست هستم. ان‌شا‌ء‌الله به زودی با تغییر و تحولاتی که صورت می‌گیرد مدیر‌عامل باشگاه انتخاب خواهد شد.

او همچنین درباره آخرین وضعیت اسپانسر هم گفت: امروز پیش قرارداد اسپانسر آماده می‌شود تا ان‌شا‌ء‌الله با امضا شدن این قرارداد تکلیف اسپانسر هم مشخص شود. پس از این که اسپانسر انتخاب شد مطابق سال گذشته چند تن از اعضای هیات مدیره با نظر اسپانسر و تعامل دو جانبه انتخاب خواهند شد.

طاهری در پایان خاطر‌ نشان کرد: یک تیم فو‌تبا‌ل در یک فصل نمی‌تواند در همه بازی‌ها به پیروزی برسد بنا‌بر‌این ما هم انتظار چنین کاری را از برانکو نداریم. برانکو سرمربی تیم ماست و ما با قدرت از او حمایت می‌کنیم.


انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان