۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین صادقیان; دایی گفت فصل بعد باید در اروپا بازی کنم
کد خبر: ۴۵۹۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

۴ امتیازی که از دست دادیم قابل جبران است

صادقیان; دایی گفت فصل بعد باید در اروپا بازی کنم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، امتیازاتی که این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر از دست داده، قابل جبران است.

 صادقیان; دایی گفت فصل بعد باید در اروپا بازی کنم
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، پیام صادقیان در خصوص دیدار نفت تهران برابر صبای قم که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، گفت: بازی خوب و جذابی بود. ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم و صبا هم در لاک دفاعی فرو رفته بود که این موضوع با توجه به شرایط بدنی بازیکنان صبا طبیعی بود. ما چند فرصت مناسب را از دست دادیم و معتقدم که نفت مستحق گرفتن سه امتیاز بود. هر چند از حریف عقب افتاده بودیم، ولی در مجموع تیم ما مستحق برد بود.
وی در ادامه با اشاره به چهار امتیازی که نفت در دو بازی ابتدایی لیگ از دست داده است، اظهار داشت: تازه در ابتدای راه هستیم و این امتیازات قابل‌جبران است. ما تغییراتی داشته‌ایم و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم، از طرفی از لحاظ بدنی هم در وضعیت ایده‌آل قرار نداریم. مطمئن باشید این چهار امتیازی را که در دو بازی ابتدایی از دست دادیم، جبران خواهیم کرد.
هافبک تیم فوتبال نفت تهران در خصوص عملکرد خود در این مسابقه تأکید کرد: من 50 درصد از خودم راضی هستم. با اینکه به عنوان هافبک تهاجمی بازی کردم، اما یک موقعیت را با بدشانسی هدر دادم که واقعاً حیف شد. رفته رفته به آمادگی کامل می‌رسم. با اینکه چند ماه از شرایط بازی‌های رسمی دور بودم، اما در مجموع از عملکرد خود راضی هستم. البته باز هم می‌گویم که این رضایت 50 درصدی است و باید خیلی بهتر از این شوم.
صادقیان پیش از آغاز دیدار نفت - صبا به سمت علی دایی رفت. وی در مورد برخوردش با دایی خاطرنشان کرد: دایی مربی من بوده و قبل از بازی به سمت او رفتم. البته دقایقی هم حرف زدیم و او به من گفت که باید قدر توانایی و استعدادم را بدانم. دایی به من گفت که فصل آینده حتماً باید در اروپا بازی کنم و تأکید کرد که در نفت تهران که تیم بی‌حاشیه‌ای است می‌توانم به اهدافم برسم.


منبع: تسنیم
انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان