۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دلیل اختلافات رحمتی و قلعه نویی/ از پیراهن حجازی تا دعوا در انزلی
کد خبر: ۴۵۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گزارش/

دلیل اختلافات رحمتی و قلعه نویی/ از پیراهن حجازی تا دعوا در انزلی

ریشه اختلاف بین امیر قلعه نویی با رحمتی به درگیری در انزلی ، اشتباه رحمتی در قطر و پوشیدن پیراهن حجازی در فینال حذفی توسط این دروازه بان برمی‌گردد.

دلیل اختلافات رحمتی و قلعه نویی/ از پیراهن حجازی تا دعوا در انزلی
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، خیلی‌ها دوست دارند بدانند که اختلاف مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی دقیقا به کدامین دلیل است و از کجا شروع شده است.

این دو استقلالی در واقع نقاط برخورد زیادی با هم داشته‌اند که البته بخش عمده‌ای از آن رسانه‌ای نشده است اما نکاتی بوده که هر دو آنها را فراموش نخواهند کرد و همین موضوع جلوی این را می گیرد که کدورت‌ها را به طور کامل فراموش کنند.

اولین دلخوری‌ها را نمی‌دانیم اما این را می‌دانیم سری جدید دلخوری‌ها بین این دو از روز فینال جام حذفی استقلال در شیراز و مقابل شاهین بوشهر شروع شد.

رحمتی بعد از آنکه ناصر حجازی به رحمت خدا رفت، پیراهن او را از خانواده حجازی گرفت و به شیراز رفت. آن پیراهن همان پیراهنی بود که حجازی در پیونگ یانگ در درون دروازه تیم ملی ایران آن را پوشیده بود و البته یک تنه جلوی توفان زرد آن روزها ایستاده بود.

استقلال برای آنکه این پیراهن با نام حجازی برتن رحمتی در یک دیدار رسمی باشد بسیار کوشید تا مجوز آن را بگیرد، این حرکت دروازه بان استقلال در واقع نمادی بود برای زنده نگه داشتن اسم ناصر حجازی اما امیر قلعه نویی آن را به نوعی مخالفت با خودش برای بازگشت به استقلال تصور کرد و به این ترتیب اطرافیان او که همیشه در درگیری ها نقش بزرگی دارند، فضای بین این دروازه بان و آن مربی را متشنج کردند.

با این وجود بعدها این سو تفاهم از بین رفت اما این دو آن روزها را فراموش نکردند.

پیش از آن دربی که پرسپولیس با نتیجه ۳ بر ۲ استقلال را شکست داد، سوء تفاهم دیگری شکل گرفت و آن این بود که امیر قلعه‌نویی در محفلی خصوصی در مورد ضعف رحمتی روی خروج‌ها به ویژه روی تیر یک و تیر دوم حرف زد که یکی از رسانه‌ای ها این ضعف را از قول امیر قلعه‌نویی منتشر کرد.

بعد ها امیر قلعه‌نویی گفت نمی‌خواسته آن ضعف را رسانه‌ای کند و تنها در این رابطه در محفلی خصوصی حرف زده بوده اما رحمتی مدعی بود اگر قلعه نویی نمی‌خواسته این حرف را رسانه‌ای کند چرا جلوی یک رسانه‌ای این حرف را گفته است؟

بعدها البته در لیگ دوازدهم این دو به جبر با یکدیگر کار کردند و قهرمان لیگ هم شدند اما در لیگ سیزدهم یک اشتباه درقطر و به هنگام خروج از دروازه موجب شد که امیر قلعه‌نویی قید رحمتی را بزند و او را کنار بگذارد، در واقع دیگر تحمل یکدیگر از سوی طرفین امکان نداشت به ویژه آنکه در انزلی وقتی استقلال از ملوان ۴ گل دریافت کرد، مهدی رحمتی جواب حرف‌های امیر قلعه نویی را خیلی جدی داد و مشاجره که بین رحمتی و سیاوش اکبرپور با سرمربی بالا گرفت و حرف‌های بدی که رد و بدل شد هر سه می‌دانستند که سال آینده با هم در یک تیم – هر تیمی – نخواهند بود.

از آن روزها یک سال و نیم می‌گذرد، نمی دانیم رحمتی به درخواست پورحیدری و مظلومی جواب می دهد و به سمت نیمکت ملوان به شرط حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت می‌رود یا نه اما این را می‌دانیم که این رشته سر دراز دارد.


منبع: مهر
انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان