۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین توپ طلا باید به MSN برسد
کد خبر: ۴۵۵۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس بارسلونا:

توپ طلا باید به MSN برسد

رئیس باشگاه بارسلونا عنوان کرد توپ طلا باید به سه مهاجم این تیم برسد.

توپ طلا باید به MSN برسد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا درباره شرایط مهاجمان این تیم گفت: ما در این فصل نیز بهترین مثلث تهاجمی دنیا را با مسی، سوارس و نیمار در اختیار داریم و از نظر من این سه باید به عنوان سه نامزد نهایی توپ طلا انتخاب شوند.

او ادامه داد: ما به اولین تیم دنیا در تمامی ورزش‌ها تبدیل شدیم که در یک فصل بیش از 600 میلیون یورو درآمد کسب کرده است. همچنین بارسا تا به امروز 300 هزار هوادار رسمی در سرتاسر جهان دارد و از این نظر نیز بی‌نظیر است.

بارسلونا 6 روز دیگر در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا به میدان خواهد رفت و پس از آن در دو دیدار رفت و برگشت در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو بازی می‌کند.

در اوایل سال جدید میلادی نیز بارسلونا در جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها به میدان خواهد رفت. آنها در سال 2009 به همراه جوزپه گوآردیولا موفق به فتح این جام شده بودند.

بارتومئو در این خصوص اظها‌ر کرد: فصل گذشته سه جام گرفتیم و این شانس را داریم که در سال جاری شش جام کسب کنیم. فصلی رویایی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در آستانه آغاز هر فصل بتوانیم به این موضوع فکر کنیم که در سال جاری بتوانیم 6 جام بگیریم. برای انجام این کار باید تیمی جنگجو داشته باشیم. تیمی که بتواند همیشه برنده از زمین خارج شود. برای این کار باید بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم و همیشه تلاش کنیم بتوانیم همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. لیونل مسی به تیم بازگشته و تلاش می‌کند برای باشگاه تاریخ‌سازی کند. او بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا و فو‌تبا‌ل دنیاست. او و هم‌تیمی‌هایش چالش بزرگی پیش‌رو دارند و تلاش می‌کنند در این فصل 6 جام کسب کنند.

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین لیگ برتر انگلیس را بهترین لیگ دنیا و آن را الگویی برای لالیگا عنوان کرد و گفت: حقیقت این است که در حال حاضر بهترین لیگ دنیا لیگ برتر انگلیس است. تنها از نگاه ورزشی برتر نیستند بلکه اگر دقت کنیم در درآمدزایی نیز این چنین هستند.

او که تا 6 سال ریاست باشگاه را برعهده خواهد داشت، اظهار کرد: لیگ برتر انگلیس مرجع است. لالیگا از این لیگ چیزهای زیادی یاد گرفته است. بارسلونا و رئال مادرید مهمترین تیم‌های این لیگ هستند اما تیم‌های دیگری همچون اتلتیکو مادرید، والنسیا، سویا و اتلتیک بیلبائو در حال پیشرفت هستند.


منبع: ایسنا
انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان