۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سیزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۵۵۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین:

سیزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن در قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: سیزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین مرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

 سیزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، صادق آریان، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: سیزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین 18 الی 21 مرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) این سازمان برگزار می‌شود.
آریان افزود: در این مسابقه معنوی حافظان قرآنی در رده های سنی مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و میانسالان در دو بخش خواهران و برادران با هم به رقابت خواهند پرداخت که حدود 90 درصد شرکت کنندگان را بانوان تشکیل می دهند.
وی اظهار کرد: 800 حافظ قرآن در «سیزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن در قزوین» توسط 30 داور برجسته قزوینی داوری می شوند که طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.
آریان افزود: این مسابقه معنوی با عنایت به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص اهمیت تفکر، تدّبر و عمل به آیات قرآنی درکنار حفظ قرآن و تاکید ایشان مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآنی توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان