۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دادستان کشور اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته اند، منتشر کند
کد خبر: ۴۵۴۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

دادستان کشور اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته اند، منتشر کند

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: از دادستان قوه قضائیه درخواست کرده ایم با پیگیری مرجع رسمی انتشار لیست دروغین اسامی نمایندگانی که از آقای رحیمی دریافت کرده اند این موضوع به خوبی روشن شود و با نشر دهندگان آن در فضای مجازی برخورد شود.

دادستان کشور اسامی نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته اند، منتشر کند
روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص نامه اخیر نمایندگان مجلس به قوه قضائیه اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان دور هفتم که کاندیدا برای دور هشتم شده بودند از آقای رحیمی پول برای تامین هزینه‌های تبلیغاتی خود دریافت کرده بودند.
وی در ادامه افزود: در آن ایام آقای رحیمی هیچ ربطی به دولت نهم و دهم نداشته است و جزء عوامل و نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی محسوب می‌شده است، پس از پرداخت هزینه از سوی وی به برخی از این نمایندگان تعدادی از آنها برای دور هشتم مجلس رای آوردند.
نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ادامه داد: در این میان در حال حاضر عده ای سودجو برای استفاده کردن از فضای موجود به نفع خود، به منتشر کردن اسامی مختلفی از این نمایندگان پرداختند و در این راستا نمایندگان مجلس برای حفظ آبروی خود که برخی رسانه‌ها آن را به تاراج گذاشته اند، به ارسال نامه ای به قوه قضائیه اقدام کردند.
وی با بیان اینکه 46 نفر از نمایندگان مجلس این نامه را به قوه قضائیه نوشته اند که خودم نیز جزء این نمایندگان هستم ابراز کرد: این نامه در تاریخ 30 اردیبهشت سال جاری به دفتر دادستان قوه قضاییه ارسال شده است که با افراد مغرضی که در سایت‌های بی نام و نشان به انتشار اسامی تائید نشده می‌پردازند، برخورد قانونی شود.
عباسپور با اشاره به متن نامه ارسال شده به قوه قضائیه اذعان کرد: در این نامه آمده است؛ اخیرا در رسیدگی به پرونده آقای رحیمی اخباری مبنی بر دریافت مبالغی پول توسط برخی از نمایندگان منتشر شده؛ شایسته است به منظور رفع شبهه در این زمینه مقرر فرمایید چنانچه این جانبان پولی دریافت کرده اند به صورت رسمی در رسانه‌ها اعلام شود.
وی در ادامه اضافه کرد: از دادستان قوه قضائیه درخواست کرده ایم با پیگیری مرجع رسمی انتشار لیست دروغین اسامی نمایندگانی که از آقای رحیمی دریافت کرده اند این موضوع به خوبی روشن شود و با نشر دهندگان آن در فضای مجازی برخورد شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه ریاست مجلس دستور پیگیری این نامه را به دادستان قوه قضائیه داده است تصریح کرد: اگر هرکس پولی گرفته قوه قضائیه این اسامی از نمایندگان را منتشر کند، حتی اگر شخص خودم باشم.
وی عنوان کرد: نگاه آقای رحیمی در آن دوران برای کمک به برخی از نمایندگان مجلس به دور از حزب و جریان خاصی بوده است و به صورت رفاقتی عمل کرده است و هم جریان اصلاحات و هم جریانات دیگه بودند.
انتهای پیام/2002

منبع: تولیدی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان