۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خوشحالم منصوریان به عشق من استقلالی شده / مظلومی ۶ بازی نتیجه نگیرد باید لحاف و تشکش را جمع کند و برود
کد خبر: ۴۵۳۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

روشن:

خوشحالم منصوریان به عشق من استقلالی شده / مظلومی ۶ بازی نتیجه نگیرد باید لحاف و تشکش را جمع کند و برود

پیشکسوت استقلال گفت: «کرار امسال هم باشگاه را به هم می‌ریزد و با او برخوردی نمی‌شود.»

خوشحالم منصوریان به عشق من استقلالی شده / مظلومی ۶ بازی نتیجه نگیرد باید لحاف و تشکش را جمع کند و برود
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین، علیرضا منصوریان در مصاحبه‌ای از حسن روشن تعریف و تمجید کرد و گفت به خاطر او بود که استقلالی شد. روشن هم این تعریف و تمجید را بی‌پاسخ نگذاشت.

اسطوره آبی‌ها می‌گوید از این که الگوی فوتبالیست خوب و بااخلاقی مثل منصوریان است به خودش افتخار می‌کند. هر چند حسن آقا هنوز هم می‌گوید مخالف آمدن علی منصور به استقلال است و او نباید فعلا سرمربی این تیم شود.

اظهارات روشن را در ادامه می خوانید:

* علیرضا منصوریان گفته به خاطر شما استقلالی شده و هوادار حسن روشن است!
- منصوریان همیشه به من محبت دارد. این موضوع را قبلا هم به خودم گفته بود. خوشحالم که الگوی فوتبالیست و پسر خوبی مثل علیرضا منصوریان بودم.

* او به بازی اشاره کرده که شما مینیسک پاره کرده بودید و با بستن پارچه بازی کردید!
- بازی با کره جنوبی بود. به زور 6 آمپول و باند چسبی که به آن تنسو پلاست می‌گفتند بازی کردم. آخر سر هم که می‌خواستند چسب را بکنند آنقدر درد داشت که اشکم درآمد. خوشحالم که منصوریان شماره 10 من را پوشید. من اوایل که به استقلال آمدم شماره 10 را پوشیدم و بعد هم به مدت سه سال شماره 7 را برداشتم. خیلی خوشحال شدم منصوریان که بچه خوب و بازیکن خوبی است پیراهن سابق من را برتن کرد. همیشه از این که یک فوتبالیست خوب شماره 7 یا 10 را می‌پوشد خوشحال می‌شوم که آخرین آن‌ها فرهاد مجیدی بود. افتخار می‌کنم که کسی مثل منصوریان به عشق من استقلالی شده است. امسال هم نگران بودم که به استقلال بیاید که خوشبختانه این‌طور نشد.

* هنوز هم می‌گویید منصوریان نباید سرمربی استقلال می‌شد؟
- خدا را شکر می‌کنم که منصوریان به استقلال نیامد اگر می‌آمد شک نکنید که می‌سوخت. آدم وقتی می‌خواهد کاری انجام دهد باید آینده نگری کند. استقلال امسال هم می‌خواهد تیمداری کند و دنبال باشگاهداری نیست. استقلال شبیه این صافکار و نقاش‌های خیابان مولوی است که دم خیابان می‌نشستند و دم و دستگاه ندارند. اینجا هیچ چیزش شبیه باشگاه نیست. کرار امسال هم باشگاه را به هم می‌ریزد و با او برخوردی نمی‌شود. باشگاهی که حساب و کتاب ندارد و بی‌نظم و انضباط است چرا منصوریان باید در آن بسوزد.

* منصوریان تایید کرده که مهدی رحمتی می‌خواسته جلال حسینی را به استقلال ببرد این یعنی دخالت یک بازیکن در نقل و انتقالات باشگاه که اصلا حرفه‌ای نیست!
- چون در متن کار نیستم از اتفاقات استقلال خبر ندارم اما وقتی منصوریان چیزی را می‌گوید حتما درست است. در فوتبال ما هر اتفافی ممکن است رخ دهد و خیلی وقت است که از شنیدن‌ هیچ خبر و اتفاقی متعجب نمی‌شوم. در این فوتبالی که ما داریم هر چیزی را می‌شود گنجاند و هر کاری را می‌شود انجام داد.

* استقلال لیگ را با برد شروع کرد. آینده تیم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
- هنوز برای قضاوت کردن زود است و باید چند بازی بگذرد تا عیار واقعی تیم‌ها مشخص شود خدا را شکر که استقلال برد اما اگر نتواند در 5، 6 بازی نتیجه بگیرد باید تشک و لحاف‌اش را جمع کند و به ابرقو برود! باید با مردم روراست بود. خودش امسال حرف زده و باید پای آن بایستد.

* گفته امسال سهمیه می‌گیرم، سال بعد قهرمان می‌شویم و سال سوم هم قهرمان آسیا خواهیم شد.
- حالا باید قولش را عملی کند. هر چند یک مربی حرفه‌ای هیچ‌وقت از این حرف‌ها نمی‌زند. پرویز مظلومی باید امسال استقلال را سوم یا چهارم کند تا سهمیه بگیرد و غیر از این هر نتیجه‌ای بگیرد باید برود. تماشاگران استقلال فهم فوتبالی دارند. اگر تیم در چند بازی اول خوب بازی کند اما نتیجه نگیرد حمایتش می‌کنند. اما اگر تیم بد بازی کند و نشانی از پیشرفت نداشته باشد و بدون برنامه و تاکتیک بازی کند تماشاگر معترض خواهد شد. مظلومی اگر می خواهد موفق شود باید اشتباهات 3 سال پیش را تکرار نکند وگرنه باز هم ناکام خواهد شد.


منبع: روزنامه گل
انتهای پیام/7008

منبع: روزنامه گل

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان