۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین دولت برای تعطیلات عید فطر بُن سفر ارائه دهد
کد خبر: ۴۴۳۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس:

دولت برای تعطیلات عید فطر بُن سفر ارائه دهد

سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری گفت:‌ دولت باید امکانات مناسب سفر جهت تعطیلات عید فطر در حوزه‌های حمل‌ونقل، اسکان و حمایت‌هایی مانند بُن سفر را فراهم کند.

 دولت برای تعطیلات عید فطر بُن سفر ارائه دهد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، در پاسخ به سؤالی در زمینه تعطیلات عید فطر و عدم خدمات‌رسانی مطلوب در ایام تعطیلات عید فطر سال گذشته به علت هجوم بی‌سابقه مردم به سفر اظهار کرد: درباره تعطیلات عید فطر باید بگوییم که این تعطیلات را در مجلس هفتم افزایش دادیم تا امکان بیشتری برای سفر کردن مردم فراهم کنیم و مردم بعد از یک ماه روزه‌داری به دید و بازدید و سفر بروند.
وی اضافه کرد: طبیعی است حکومت وقتی تعطیلاتی را وضع می‌کند باید امکان استفاده از آن هم چه از جهت حمل و نقل و اسکان و چه از نظر خدمات و حتی حمایت‌هایی دیگر مانند بُن سفر و مانند آن را فراهم و طراحی کند؛ البته تنگنای بودجه در حال حاضر باعث شده است بخشی از علائق حکومت به اجرا در نیاید.
ندیمی تصریح کرد: به عنوان سخنگوی فراکسیون میراث و گردشگری مجلس از دولت درخواست دارم تا برای جامعه ایرانی که تفریحات محدود و فرصت‌های محدودتری برای تفریح دارند و از طرفی متأسفانه به علت کمبود امکانات گردشگری و تفریحی که در کشور وجود دارد بهره‌مندی مردم از تعطیلات حداقلی است؛ امکانات مناسبی را برای سفر مردم در ایام تعطیلات عید فطر را فراهم کند.
سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس خاطرنشان کرد: درخواست داریم مسئولان متوجه این موضوع باشند که اگر مردم از نظر نشاط و آرامش تأمین نباشند ناهنجاری‌های زیادی از جهات مختلف ممکن است پدید آید، لذا رویکرد باید به این سمت باشد که این موضوع مدیریت شود.
منبع: تسنیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان