۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کمبود امکانات موجب ناکامی کشتی‌گیران ‌شد‌/ به تیم دوم نمی‌توان اعتماد کرد
کد خبر: ۴۳۹۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کمبود امکانات موجب ناکامی کشتی‌گیران ‌شد‌/ به تیم دوم نمی‌توان اعتماد کرد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران درباره ناکامی ملی پوشان در رقابت‌های آسیایی هند گفت: تجربه نشان داد که به تیم دوم نمی‌توان اعتماد کرد.

کمبود امکانات موجب ناکامی کشتی‌گیران ‌شد‌/ به تیم دوم نمی‌توان اعتماد کرد
به گزارش صبح قزوين به نقل از فارس، سید مراد محمدی بیان داشت: در سال ‌گذشته نیز در چند مسابقه مهم و تورنمنت ترکیب اصلی تیم ملی اعزام نشد، و ترکیب دوم و جوانان چندان موفق نبودند.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از اندازه کشورهای شرق و جنوب آسیا در رشته کشتی افزود: در مسابقات آسیایی هند شاهد بودیم که کشورهایی همچون کره جنوبی و هند بهتر از ایران کار کردند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان تصریح کرد: برای اینکه کشتی‌گیران جوان در این رقابت‌ها خودی نشان دهند، از آنها انتظار بیشتری می‌رفت.
محمدی درباره علل ناکامی کشتی‌گیران در چند مسابقه اخیر اظهار داشت: مشکلات مالی و مشخص نبودن مجمع و همچنین کمبود امکانات موجب ناکامی و سرخوردگی کشتی‌گیران در چند مسابقه اخیر شده است.
وی از اعزام تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان به رقابت‌های آسیایی و جهانی خبر داد و تصریح کرد: تیم ملی کشتی اوایل مرداد به رقابت‌های آسیایی مغولستان و اواخر مرداد نیز به رقابت‌های جهانی صربستان اعزام می‌شود.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران گفت: در صورت مساعد بودن مالی فدراسیون و موافقت شورای برون مرزی پس از مسابقه انتخابی اواخر اردیبهشت برای آمادگی بیشتر کشتی‌گیران به تورنمنت ترکیه اعزام می‌کنیم.
محمدی 12 و 13 اردیبهشت را زمان برگزاری مرحله پایانی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان خبر داد و افزود: نفرات برتر انتخابی به رقابت‌های آسیایی و جهانی اعزام می‌شوند.
وی در پایان ظرفیت نوجوانان را در کشتی خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در صورت حمایت و توجه بیشتر مسئولان می‌توان به کشتی‌گیران نوجوان و جوان کشور سرمایه‌گذاری بهتری کرد.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان