۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تشکل‌ها کمربندها را محکم می‌بندند
کد خبر: ۴۳۹۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تشکل‌ها کمربندها را محکم می‌بندند

با پایان یافتن مهلت ثبت نام متقاضیان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا و به فاصله حدود هفت هفته مانده تا انتخابات، کم کم ترکیب گروه‌ها و ائتلاف‌های انتخاباتی روشن می‌شود.

تشکل‌ها کمربندها را محکم می‌بندند
به گزارش صبح قزوين به نقل از فارس، براساس آخرین اطلاعات رسیده در شهر تبریز بسیاری از مدیران و ثبت‌نام کنندگان در اندیشه سازماندهی گروه‌ها و ائتلاف‌ها برای حضور قدرتمندانه در انتخابات هستند که فی نفسه ارزشمند بوده و نشان دهنده بلوغ فکری و سیاسی شهروندان است.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، دانشگاهیان، کارگران و پزشکان اقشاری هستند که برای حضور قدرتمندانه در شورای شهر تبریز تشکیل ائتلاف داده و افرادی را به عنوان کاندیداهای مورد حمایت خود معرفی کرده‌اند.
برخی کاندیداهای ریاست جمهوری هم در آستانه انتخابات، کاندیداهای مطرح و مورد حمایت خود برای عضویت در شورای اسلامی شهر تبریز را اعلام کرده‌اند.
ائتلاف موج چهارم، شهریاران جوان از جمله مهمترین تشکل‌هایی هستند که تاکنون و به طور آشکار اعلام موجودیت کرده‌اند.
ائتلاف آبادگران تبریز تشکل دیگری است که با انتشار اهداف و منشور همکاری خویش اعلام موجودیت کرده است.
بدنه اصلی اعضای این تشکل را مجموعه‌ای از مدیران سابق شهرداری تبریز تشکیل می‌دهند و با توجه به سوابق اجرایی آنها و مقبولیتی که در ساختار شهرداری دارند به حضور قدرتمندانه و موفقیت خویش بسیار امیدوارند.
در حوزه انتخابیه تبریز 483 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 435 نفر مرد و 48 نفر زن هستند که در پایان 29 نفر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل معرفی می‌شوند که نفر بیست و دوم عضو اول علی البدل خواهد بود.
در رده‌های سنی 46 تا 55 سال و 56 تا 65 و 66 سال به بالا به ترتیب 151 ، 88 و 4 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان تبریز ثبت نام کرده‌اند.
86 نفر از ثبت نام کنندگان فرهنگی، 11 نفر روحانی، 148 نفر کارمند، 18 نفر پزشک، 153 نفر کشاورز و دامدار، 28 نفر کارگر، 6 نفر خانه دار، 363 نفر  شغل آزاد، 14 نفر نظامی مستعفی و بازنشسته و 179 نفر با سایر موارد شغلی در انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان تبریز ثبت نام کرده‌اند.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان