۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین سیاست‌های عربستان و قطر تروریسم را گسترش داده/ تشکیل ائتلاف منطقه‌ای برای نابودی آرمان فلسطین
کد خبر: ۴۳۸۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سیاست‌های عربستان و قطر تروریسم را گسترش داده/ تشکیل ائتلاف منطقه‌ای برای نابودی آرمان فلسطین

بشار جعفری تاکید کرد عربستان، قطر، اسرائیل، ترکیه و برخی کشورهای غربی ائتلافی را برای به راه انداختن جنگی اسلامی- اسلامی در منطقه با هدف سرپوش گذاشتن بر تجاوزگری و جنایات اسرائیل تشکیل داده‌اند.

سیاست‌های عربستان و قطر تروریسم را گسترش داده/ تشکیل ائتلاف منطقه‌ای برای نابودی آرمان فلسطین
به گزارش صبح قزوين به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، «بشار جعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اوضاع خاورمیانه گفت: ائتلاف منطقه‌ای- غربی متشکل از کشورهای عربستان، قطر، ترکیه، اسرائیل و کشورهای غربی که برخی از آنها از اعضای شورای امنیت هستند به دنبال ایجاد مناقشه‌ای اسلامی-اسلامی در منطقه هستند تا آن را جایگزین مناقشه اعراب با اسرائیل کنند تا بدین وسیله آرمان فلسطین را از بین برده و از مساله تشکیل دو کشور خلاصی یابند.
وی افزود: همین ائتلاف برای سوریه مصیبت شده‌اند و بحران انسانی به بار آورده‌اند.
جعفری گفت: عربستان و قطر باید به حال و روز مردم کشور خود توجه کنند که از قانون اساسی، پارلمان، آزادی‌های مدنی و اجتماعی و سیاسی و حتی سطحی ترین شکل جریان معارض در کشورشان محروم هستند.
نماینده سوریه در سازمان ملل تصریح کرد: سیاست‌های عربستان و قطر تروریسم، سلفی گری و تکفیر را گسترش داده و چهره دین مبین اسلام را مخدوش کرده‌است.
وی افزود: سیاست‌های عربستان سعودی و قطر زندگی ده‌ها هزار جوان مسلمان را در سراسر دنیا خراب کرده است زیرا آنها را با پول نفت مسلح می‌کنند تا برای آنچه جهاد در سوریه و یا دیگر کشورها خوانده می‌شود، اعزام کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان