۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تولید ۱۱۸ و انعكاس ۷۰ خبر از اوقاف قزوين در رسانه‌ها
کد خبر: ۴۳۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام نوروزی خبر داد:

تولید ۱۱۸ و انعكاس ۷۰ خبر از اوقاف قزوين در رسانه‌ها

مدیر کل اوقاف استان قزوین گفت: باهمکاری رسانه‌هادرفروردین ماه ۱۱۸ خبر تولید و ۷۰ خبر از اوقاف قزوین در رسانه‌های مکتوب و مجازی در گستره استانی و کشوری انعکاس یافته است.

تولید ۱۱۸ و انعكاس ۷۰ خبر از اوقاف قزوين در رسانه‌ها
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: با همكاري رسانه‌ها طي یک ماه گذشته 70 خبر از اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و ادارات وابسته در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي استاني و كشوري انعكاس يافته است.
حجت الاسلام نوروزی افزود: با توجه به افزايش همکاري رسانه‌هاي گروهي جهت انعکاس اخبار، انعكاس خبر در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي استاني و كشوري طي یک ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزايش يافته است.
وي با بيان اينكه در فروردین ماه سال جاري 70 خبر، گزارش توليدي و پوششي در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي استاني و كشوري انعكاس يافته است، بيان كرد: در اين مدت در بين خبرگزاري ها، خبرگزاري فارس با انعكاس 36، خبرگزاري ایسنا با 7، خبرگزاري ایرنا با 5 و خبرگزاري ايلنا با 4 خبر به ترتيب بيشترين همکاري را در فروردین ماه سال جاري با مجموعه اوقاف قزوين و ادارات وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از آخرين اقدامات حوزه وقف و بقاع متبرکه داشتند.
حجت الاسلام نوروزی اضافه كرد: در بين رسانه‌هاي مکتوب، ضميمه روزانه و استاني روزنامه همشهری با انعکاس 5 خبر ، روزنامه ولايت با 4 خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با اين مجموعه در همين مدت داشتند.
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین افزود: همچنين در فروردین ماه سال جاري 118 خبر در پرتال اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوين و روابط عمومی این اداره کل انعكاس يافته است و همچنین یک مستند تلويزيوني از صدا و سيما استان و شبکه سراسری معارف با با محتوای معرفی امامزادگان شاخص استان قزوین به همراه 10 خبر از بخش خبری صداوسیمای استان پخش شده است.
حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با تشكر از همکاري رسانه‌هاي استاني و کشوري اعم از مکتوب و مجازي در امر اطلاع رساني و پوشش اخبار افزود: همکاري رسانه‌ها با نهادها به ويژه حوزه وقف و بقاع متبرکه و انعکاس اخبار فعاليت ها و رويدادها باعث مي‌شود، اوقاف قزوين در انجام ماموريت‌هاي محوله در مسير توسعه فعالیت های فرهنگی و عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه موفق‌تر عمل کند و مردم نيز همراهي قابل ملاحظه اي با مجموعه اوقاف داشته باشند.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان