۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ورود هاشمی و خاتمی به انتخابات الزاما به معنی نامزد شدن نیست
کد خبر: ۴۲۵۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ورود هاشمی و خاتمی به انتخابات الزاما به معنی نامزد شدن نیست

مرعشی، عضو مرکزیت حزب کارگزاران تصریح کرد: انتظار جامعه از افرادی چون هاشمی و خاتمی این است که در بحث مهم انتخابات ورود کنند و این ورود الزاما به معنی ورود شخصی یک کاندیدا نیست.

ورود هاشمی و خاتمی به انتخابات الزاما به معنی نامزد شدن نیست
به گزارش صبح قزوين به نقل از فارس، حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در حاشیه مراسم ختم پدر تاجرنیا از اعضای شاخص حزب منحله مشارکت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مطالبات مردمی لزوما به معنای آمدن در انتخابات نیست، اظهار داشت: انتظار جامعه از افرادی چون هاشمی و خاتمی این است که در بحث مهم انتخابات ورود کنند و این ورود الزاما به معنی ورود شخصی یک کاندیدا نیست.
عضو حزب کارگزاران ادامه داد: آقایان هاشمی و خاتمی می‌توانند کمک کنند تا انتخابات به سمت و سویی برود که قوام و انظباط بیشتری داشته باشیم بنابر این اگر جناح‌های اصلاح طلب و اصولگرا کاندیدای برجسته‌ای را به مردم معرفی کنند نتیجه انتخابات هر چه که باشد موجب سربلندی کشور می‌شود.
وی ادامه داد: پراکندگی و تجزیه جناح‌های اصلی کشور به شاخه‌های اصلی، باعث می‌شود ما انتخاباتی داشته باشیم که در آن منافع کشور تامین نشود.
مرعشی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظام سربلندی است که باید سربلند بماند، افزود: این انتخابات می‌تواند بار مهمی از دوش مردم بردارد لذا انتظار ما از هاشمی و خاتمی در بین اصلاح طلبان میانه‌رو این است که با اتحاد خود، فردی را معرفی کنند که فضا از این تکثر و تشتت کاندیدا فاصله بگیرد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در عین حال با کاندیدایی که در شان ملت ایران باشد، باشیم.
عضو حزب کارگزاران گفت: ظرفیت‌های یک جناح همیشه محدود نیست و اصلاح‌طلبان ظرفیت بسیار گسترده‌ای دارند اما اتفاقی که می‌افتد مبارک خواهد بود.
وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات برای هاشمی فعال خواهد شد، اظهار داشت: بنده سخنگوی آقای هاشمی نیستم، مگر شما مخالف فعال شدن ستادهای وی هستید؟ اگر ستاد آقای هاشمی تشکیل شود من رئیس آن هستم.
مرعشی در ارزیابی خود از آرایش سیاسی کشور گفت: بنده ارزیابی مثبتی از آرایش سیاسی کشور ندارم و فکر می‌کنم چند نفری که دور یکدیگر جمع شده‌اند باعث شاخه شاخه شدن کشور شده‌اند و اگر شورای نگهبان با رعایت مر قانون مدیر و مدبر بودن را در نظر نگیرد، ممکن است مانند 8 سال گذشته خسارت‌بار باشد و شورای نگهبان باید به وظیفه قانونی خود عمل کند؛‌کسی که از او تلقی رجل سیاسی در جامعه نمی‌شود و سابقه مدیریت اجرایی ندارد، نباید وارد انتخابات شود چرا که آشفتگی‌های سال 88 و 84 اندازه کافی به کشور لطمه زده است.
  انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان