۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فروش اسلحه‌های آمریکایی به اعراب با بهانه ایران‌هراسی
کد خبر: ۴۲۵۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فروش اسلحه‌های آمریکایی به اعراب با بهانه ایران‌هراسی

یکی از مراجع تقلید گفت: در این چند روز آمریکا ۱۰ میلیارد دلار اسلحه به عنوان ایران هراسی به همه کشورهای حاشیه خلیج فارس فروخت.

فروش اسلحه‌های آمریکایی به اعراب با بهانه ایران‌هراسی
به گزارش صبح قزوين به نقل از فارس، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از معاونان و رؤسای ادارات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دین مقدس اسلام دین اجتماعی است اظهار کرد: هر فردی که در فضای اجتماع زندگی می‌کند باید به فضای اجتماع توجه کامل داشته باشد.
وی با اشاره به رسالت طلبه‌ها گفت: اکنون در دنیا وضعی است که چالش و تنش بین شیعیان و مسلمانان در جریان است و نمی‌توانیم این موضوع را بی‌اهمیت تلقی کنیم زیرا اسلام این امر را نمی‌پسندد.
این مرجع تقلید یادآور شد: اکنون دشمنان تمام قوای خود را علیه ما مجهز کرده‌اند بنابراین باید واقعیت را درک کرده و با وحدت، اتحاد و استقامت بیشتر از این پیچ بگذریم.
وی با اشاره به اطلاعات پایگاه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی مبنی بر تأسیس مجمعی از طرف قطر علیه اسلام ناب و تشیع گفت: سردمداران 16 مملکت به عنوان مجتمع عربی در این مجمع حضور پیدا می‌کنند و در این مجمع مطالبی علیه نظام ایران مطرح شده و نظام ایران را مانع آرامش منطقه تلقی کرده‌اند.
آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: در این مجمع مطرح شده باید قبل از مبارزه با صهیونیسم با نظام ایران مبارزه کنیم و تا نظام ایران برقرار است منطقه آرامش نخواهد دید.
وی عنوان داشت: تصور نمی‌کردیم مملکتی مانند قطر که حقیر و کوچک است این اندازه علیه ما حرف بزند بنابراین نباید در برابر آنها نرمش نشان دهیم.
استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: در این مجمع تصمیم گرفته شد تا سفیر سوریه اخراج شود و معاذ الخطیب به عنوان یکی از مخالفان شورشگران سوریه جایگزین وی شد و تنها سه دولت لبنان، عراق و الجزایر با این امر مخالفت کردند.
وی تصریح کرد: در این چند روز آمریکا 10 میلیارد دلار اسلحه به عنوان ایران هراسی به همه کشورهای حاشیه خلیج فارس فروخت.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه علیه شیعه و ایرانیان مطالب بی‌ربط فراوانی منتشر شده است گفت: عربستان و قطر پول نفت و گاز را جمع کردند و با نوکری آمریکا و صهیونیست‌ها علیه انقلاب، اسلام و ایران تبلیغ می‌کنند.
وی با اشاره به آیه 200 سوره آل عمران در تفسیر المیزان گفت: رشد و تکامل انسان در اجتماع، رابطه فرد با اجتماع، اجرای احکام اسلام، امر به معروف و نهی از منکر، قوانین قضایی و جهادی، منطق تعقل و احساس از جمله عناوینی است که پیرامون این آیه در تفسیر المیزان مطالبی ذکر شده است.
این مرجع تقلید عنوان داشت: اسلام راه‌هایی برای پاسخگویی به مشکلات دارد و می‌تواند بشر امروز را به سعادت برساند و پاسخگوی مشکل اقتصادی غرب است.
وی یادآور شد: امروز آیت‌الله خامنه‌ای سکان اداره جامعه را بر عهده گرفته‌اند که از نظر اجتهاد، تقوا و عدالت، جهان‌شناسی، مدیریت، تدبیر و شجاعت فردی کامل است و در زمان خود پاسخگو بودند.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مرز مملکت اسلامی عقیده است گفت: مرز جغرافیایی در اسلام بی‌معناست و پاسداری از مرز عقیده مشکل‌تر از پاسداری از مرزهای دریایی، هوایی و زمینی است.
وی تصریح کرد: مرز اسلام فرهنگی بوده که بسیار وسیع است و شما مرزبانان امور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هستید.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا مردم با حضور در صحنه انتخابات حماسه‌سازی کنند.
آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مخالفت‌های بین برخی افراد برای دشمنان خوراک درست می‌کند بنابراین باید همگی وحدت داشته و هدف مشترک اسلام و انقلاب را در نظر بگیریم.
انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان