۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)
کد خبر: ۴۲۱۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در دو بخش ملی و بین‌المللی، شامل ۳۱ استان کشور و ۷۵ نقطه جهان اعلام فراخوان کرد.

  فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)
به گزارش صبح قزوين به نقل از ايسنا، عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور که با عنوان «جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)» و تحت اشراف بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) فعالیت دارد، در یازدهمین سال برگزاری خود، در دو بخش ملی و بین‌الملل فراخوان منتشر کرده است.
در بخش ملی که در 31 استان کشور برگزار خواهد شد، 8 بخش کلی در نظر گرفته شده که عبارتند از: علمی و پژوهشی، فرهنگی، هنری، دانشگاهی، سینمایی، مطبوعات و دیجیتال، کودک و نوجوان، و ویژه.
در بخش بین‌الملل نیز 75 نقطه از چهار قاره جهان شامل کشورهای آمریکا، آلمان، اتریش، آرژانتین، اسپانیا، اندونزی، امارات، الجزایر، انگلستان، ایتالیا، برزیل، ژاپن، روسیه، سوئد، هند،‌ نیجریه و .
.
.
مشارکت فعال دارند.
  همچنین پروژه برگزاری «هفته‌های فرهنگ رضوی» به کمک ادارات‌کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های پروش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان محیط زیست، از هفتم اردیبهشت‌ماه به ترتیب در 23 استان کشور کلید می‌خورد.
  اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) 25 شهریورماه،‌ همزمان با شب میلاد مسعود آن امام همام در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
«سیدجواد جعفری» دبیری این جشنواره را برعهده دارد.
سال گذشته اختتامیه این جشنواره با حضور آیت‌الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری و محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد.
  علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به سایت «شمس طوس» به نشانی www.
shamstoos.
ir مراجعه کنند.
همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 به عنوان پل ارتباطی میان و جشنواره مخاطبان معرفی شده است.
  در یک دهه اخیر، عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان امام علی‌بن موسی الرضا(ع)، از یکم تا یازدهم ذی‌القعده موسوم به «دهه کرامت» برگزار می‌شود.
  انتهای پیام

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان