۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت به دنبال برگزاری انتخابات حداکثری است
کد خبر: ۴۲۰۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دولت به دنبال برگزاری انتخابات حداکثری است

فرماندار شهرستان رباط کریم تاکید کرد: دولت و هیئت‌های اجرایی به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم هستند.

دولت به دنبال برگزاری انتخابات حداکثری است
به گزارش صبح قزوين به نقل از فارس، بیژن سلیمان‌پور اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه رای و نظر مردم و بر اساس اصول دینی پایه‌ریزی شده است و رهبری عظیم‌الشان انقلاب نیز مانند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها بر ضرورت حضور آحاد مختلف در تعیین سرنوشت کشور تاکید فرموده‌اند.
وی تصریح کرد: در ایران مسئولان کشور با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و در شرایطی که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی دسیسه‌ها و توطئه‌‌های متعددی برای ضربه زدن به مردم و ایران اسلامی تدارک دیده‌اند، حضور مردم در پای صندوق‌های رای در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نقش مهم و حساسی دارد.
* با حضور گسترده در انتخابات احدی توان تعرض به ایران را نخواهد داشت فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به افزایش توطئه‌ها علیه ملت و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اگر مردم همچون گذشته در انتخابات آتی حضوری گسترده، با نشاط، آگاهانه و حداکثری داشته باشند، احدی توان تعرض و جسارت به کشورمان را نخواهد داشت.
سلیمان‌پور افزود: به طور قطع مردم ما آگاه بوده و شرایط را درک می‌کنند و در این دوره نیز با احساس مسئولیت در پای صندوق‌های رای به تکلیف خود عمل خواهند کرد.
* همه دلسوزان به دنبال برگزاری انتخابات حداکثری هستند وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور گسترده اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای تاثیر بسیار مهمی در توسعه کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته و دارد، همه دلسوزان اسلام و انقلاب به دنبال برگزاری انتخاباتی حداکثری و با حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات آتی هستند.
سلیمان‌پور ادامه داد: دولت و هیئت‌های اجرایی در انتخابات نیز که مسئولیت برگزاری و شمارش آرای مردم را در اختیار دارند، تنها به دنبال حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات هستند و تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم انجام خواهند داد.
وی در پایان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری دوره یازدهم در رباط کریم گفت: تمام تمهیدات لازم برای این مهم فراهم است و عوامل اجرایی بیشترین تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان را فراهم کرده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان