۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ناکامی نمایندگان ایران در نیمه نهایی/ آزادکاران شانس کسب طلا را از دست دادند
کد خبر: ۴۱۷۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ناکامی نمایندگان ایران در نیمه نهایی/ آزادکاران شانس کسب طلا را از دست دادند

نمایندگان اوزان ۷۴، ۸۴ و ۹۶ کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از حضور در فینال بازماندند.

ناکامی نمایندگان ایران در نیمه نهایی/ آزادکاران شانس کسب طلا را از دست دادند
به گزارش صبح قزوین به نقل از فارس، مسابقات روز سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ظهر امروز با دیدارهای اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم پیگیری شد که نمایندگان اوزان 74، 84 و 96 کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله نیمه‌نهایی از حضور در فینال بازماندند.
در 66 کیلو محمد یوسفی در دور نخست در 3 تایم و با نتایج (یک بر 3، 4 بر 3 و 5 بر 2) آماندیک باکی‌یف از قزاقستان را شکست داد و راهی یک‌چهارم شد، اما در این مرحله در 3 تایم و یا نتایج(3 بر صفر، 4 بر 4 و یک بر 4) مغلوب گانزوریک از مغولستان شد که با حضور حریفش در فینال شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.
اکبری در نخستین دیدارش در گروه شانس مجدد به مصاف ایشیدا از ژاپن می‌رود که در صورت پیروزی برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف جانگ از کره‌جنوبی خواهد رفت.
در این وزن 14 کشتی‌گیر حضور دارند.
کشتی‌گیران هند و مغولستان دیدار فینال را برگزار می‌کنند.
عزت‌اله اکبری هم در 74 کیلو که 15 کشتی‌گیر حضور دارند در دور نخست بایراموف از ترکمنستان را در 2 تایم و با نتایج مشابه 3 بر صفر مغلوب کرد.
وی در دور بعد هم در 2 تایم و با نتایج 3 بر صفر و 2 بر یک مقابل پاروین از هند به برتری دست یافت، اما در مرحله نیمه‌نهایی در 2 تایم و با نتایج یک بر 3 و 3 بر 4 مغلوب ژانگ از چین شد و شانس کسب مدال طلا و حضور در فینال را از دست داد.
اکبری برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی با برنده دیدار کشتی‌گیران تاجیکستان و ازبکستان مبارزه خواهد کرد.
در وزن 84 کیلوگرم احسان امینی در دور نخست به مصاف زانبولات ماگزوموف از قزاقستان رفت که در 2 تایم و با نتایج یک بر صفر و 2 بر یک از سد حریفش گذشت و گام به‌ یک‌چهارم نهایی گذاشت.
وی در این مرحله هم اُرگودُل از مغولستان را در 3 تایم و با نتایج (صفر بر 4، 6 بر 2 و 3 بر یک) شکست داد به نیمه‌نهایی رسید، اما در این مرحله در 2 تایم و با نتایج 2 بر صفر و 2 بر 7 مقابل ایسمانوف از ازبکستان شکست خورد و شانس کسب مدال طلا را از دست داد.
امینی برای کسب مدال برنز با برنده کشتی‌گیران عراق و هند دیدار خواهد کرد.
در این وزن 14 نفر حضور دارند.
حامد تاتاری در وزن 96 کیلوگرم که 10 کشتی‌گیر حضور دارند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج یک بر صفر و 3 بر صفر از سد تاکشی یاماگوچی از ژاپن گذشت و نیمه‌نهایی راه یافت، اما وی نیز در این مرحله در 3 تایم و با نتایج (یک بر یک، 3 بر 2 و صفر بر 4) مغلوب کیم از کره‌جنوبی شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.
وی برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی با توشپولاتوف از ازبکستان پیکار می‌کند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان