۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وزارت ارشاد بخشی از هزینه بیمه خبرنگاران را پرداخت می کند
کد خبر: ۴۱۵۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:

وزارت ارشاد بخشی از هزینه بیمه خبرنگاران را پرداخت می کند

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس بسته حمایتی وزارت ارشاد چنانچه رسانه ای خبرنگارانش را بیمه کند، این وزارتخانه به میزان همان مبلغ به رسانه یاد شده در پرداخت این هزینه کمک می کند.

وزارت ارشاد بخشی از هزینه بیمه خبرنگاران را پرداخت می کند
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، حسین انتظامی در گردهمایی مسئولان ستادی و استانی خبرگزاری شبستان در مورد بیمه خبرنگاران افزود: معتقدیم اگر خبرنگاران از طریق رسانه های خود بیمه شوند، تثبیت حرفه ای رخ می دهد و خانه به دوشی خبرنگاران رفع خواهد شد و آنان به رسانه خود پایبندتر و متعهدتر می شوند.
به گفته وی برای رابطین خبر در خبرگزاری ها نیز سهمیه جداگانه ای در نظر گرفته شده و این وزارتخانه حداکثر صدنفر را در این قالب حمایت می کند.
وی تصریح کرد خبرنگاران قشر زحمتکشی هستند و مساله امنیت شغلی و حرفه ای آنان که دو مقوله مستقل است، مورد توجه قرار نمی گیرد.
انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر الگوی مصرف رسانه ای اظهار داشت: امروزه، رسانه هایی در ابعاد ملی چه رادیو و تلویزیون و چه سایر رسانه ها، با تهدید مواجه هستند.
در این میان، رسانه های بین المللی، محلی، تخصصی و شبکه های اجتماعی چهارگونه رسانه ای هستند که فرصت جذب مخاطب را یافته اند.
منبع: ایرنا انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان