۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین توهین بی سابقه قطب فرقه دراویش به حضرت زهرا (س)
کد خبر: ۴۱۲۲۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در آستانه ایام فاطمیه صورت گرفت

توهین بی سابقه قطب فرقه دراویش به حضرت زهرا (س)

اين اولين باري نيست که «نورعلی تابنده» ساحت مقدس بي بي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را مورد اهانت قرار مي دهد و اینبار در توهین خود از لفظ " برای حضرت زهرا سلام الله علیها استفاده کرده است.

 توهین بی سابقه قطب فرقه دراویش به حضرت زهرا (س)
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین به نقل از شیعه آنلاین، «نورعلی تابنده» قطب فرقه دراویش در جدید ترین اظهار نظر خود، ساحت مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها را مورد اهانت قرار داد.
وی در توهین اخیر خود از واژه "غر زدن" برای حضرت زهرا سلام الله علیها استفاده کرده است.
قطب فرقه دراویش در سخنرانی اخیر خود چنین گفت: "این بانوی محترم به علی [علیه السلام] غر می‌زد و یکی دو بار به علی [علیه السلام] عرض کرد تو که شمشیرت زنگ نزده شمشیرت که کند نشده بازویت که همان بازوی قدیم است چرا در خانه نشستی؟ بعد هم دیدیم که نه شمشیرش زنگ زده بود نه شمشیرش کند شده بود نه بازویش ضعیف شده بود و چون امر الهی بود باید در خانه می‌نشست، امر الهی بود صبر کند.
بالاخره برای راضی کردن حضرت زهرا [سلام الله علیها] او را سوار مرکب کرد و تک تک خانه صحابه خاص که در عید غدیر حضور داشتند در زدند و گفتند مگر شما در عید غدیر نبودید بیاید.
.
.
" لازم به ذکر است، این اولین باری نیست که «نورعلی تابنده» ساحت مقدس بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را مورد اهانت قرار می دهد.
انتهای پیام/۶۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان