۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین موافقت تلویحی وزیر ارتباطات با افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت
کد خبر: ۴۱۲۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

موافقت تلویحی وزیر ارتباطات با افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در خصوص احتمال موافقت وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت، گفت: وزیر ارتباطات در چندین سخنرانی اخیر خود به صورت تلویحی موافقت خود را با اجرای این طرح اعلام کرده است.

موافقت تلویحی وزیر ارتباطات با افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، داوود زارعیان معاون و سخنگوی شرکت مخابرات ایران در خصوص طرح افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران به دلیل اجرای طرح هم‌کدسازی تلفن‌هاس ثابت در سطح استان‌های کشور با کاهش درآمد چشمگیری روبرو شد.
وی افزود: بنا به درخواست وزیر ارتباطات، مخابرات ایران موظف شد گزارشی از اجرای طرح هم‌کدسازی را تقدیم وزارت ارتباطات کرده و در آن تغییرات تعرفه‌ای که با اجرای این طرح حادث شده‌ است را اعلام کند.
زارعیان یادآور شد: با تقدیم این گزارش به وزیر ارتباطات، مخابرات ایران پیشنهاداتی نیز در زمینه جبران کاهش درآمد مخابرات عنوان کرده است که پس از بررسی وزارت ارتباطات اعلام نهایی خواهد شد.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران در خصوص احتمال موافقت وزارت ارتباطات با افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت نیز اظهار داشت: وزیر ارتباطات در چندین سخنرانی اخیر خود به صورت تلویحی موافقت خود را با افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت اعلام کرده است.
وی در مورد چگونگی اجرای طرح افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت برای مشترکان تاکید کرد: هر تصمیمی که وزارت ارتباطات در خصوص اجرای این طرح بگیرد، مخابرات ایران تابع خواهد بود.
منبع: خبرگزاری دانشجو انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان