۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعلام آخرین وضعیت راه های کشور
کد خبر: ۴۱۱۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اعلام آخرین وضعیت راه های کشور

پلیس راهور ناجا در ساعات اولیه بامداد روز شنبه آخرین وضعیت راه های کشور را در پی بارش برف و باران و موج جدید سرمای جدید اعلام کرد.

اعلام آخرین وضعیت راه های کشور
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه های کشور راه بدین شرح اعلام کرد: *بسته شدن آزاد راه تبریز- زنجان محور آزادراه تبریز –زنجان و آزادراه هشترود – میانه و مراغه – بناب در استان آذربایجان شرقی از ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه شنبه دوم اسفند ماه به دلیل بارش برف و کولاک بسته شده و مسیر جایگزین این محور، جاده قدیم تبریز- زنجان است.
*جاده هراز محور هراز در استان مازندران و تهران از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه روز شنبه دوم اسفند به علت بارش برف و کولاک بسته و در نهایت با تلاش عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه باز شد.
*آزادراه قزوین- رشت آزادراه قزوین- رشت در استان قزوین در ساعت ۲۰ دقیقه شنبه دوم اسفندماه به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی بسته است.
*بازگشایی آزادراه زنجان - قزوین *بازگشایی محور آزاد راه زنجان – قزوین و فرعی زنجان – تهم در استان زنجان که به علت بارش برف و کولاک شدید بسته شده بود در ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه شنبه دوم اسفند با تلاش عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ماموران پلیس راه باز شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور (جوی و ترافیکی) و یا امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
منبع: ایرنا انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان