۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگاه قضا با تمام توان از سرمایه‌گذاری سالم حمایت می‌کند
کد خبر: ۴۱۱۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آملی لاریجانی در فرودگاه خرم‌آباد:

دستگاه قضا با تمام توان از سرمایه‌گذاری سالم حمایت می‌کند

رئیس قوه‌قضاییه گفت: استان لرستان ظرفیت‌های اقتصادی خوبی دارد و قوه‌قضاییه با تمام توان از سرمایه‌گذاری سالم حمایت می‌کند و هرجا که مانعی باشد در اسرع وقت برطرف می‌کنیم.

 دستگاه قضا با تمام توان از سرمایه‌گذاری سالم حمایت می‌کند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، آیت الله صادق آملی لاریجانی در نشست خبری تشریح دستاوردهای سفر دو روزه مسئولان عالی قضایی به استان لرستان اظهارداشت: مهمترین هدف ما از سفر به استان لرستان، بررسی وضعیت قضایی استان بود و در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی، از جوانب مختلف مشکلات قضایی استان بررسی شد.
رییس دستگاه قضا افزود: استاندار لرستان نیز در جلسه مسئولان عالی قضایی حضور داشت و قول‌های مساعدی برای برطرف کردن مشکلات داد.
همچنین در جلسه امروز موضوع کاستی‌های کارکنان و قضات استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تا جایی که مقدور باشد منابع را برای رفع این مشکلات تامین می‌کنیم.
آملی لاریجانی ادامه داد: مسئولان قضایی در جریان این سفر به ۹ شهرستان استان لرستان سفر کردند و به صورت مستقیم در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.
همچنین چند تن از مسئولان قضایی در ۷ مسجد استان حضور داشتند.
وی گفت: در این سفر، چند جلسه با اقشار مختلف مردم داشتیم و در این جلسات مسائل خوبی مطرح شد که امیدواریم در اسرع وقت و تا حد امکان مسائل را پیگیری کنیم.
رییس قوه‌قضاییه افزود: در شورای اداری استان نیز وضعیت اقتصادی استان و مشکلات موجود برای سرمایه‌گذاری مطرح شد.
استان لرستان ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و قوه‌قضاییه با تمام توان از سرمایه‌گذاری سالم حمایت می‌کند هر جا که مانعی ببینیم در صورت امکان برطرف می‌کنیم.
وی تاکید کرد: بنای قوه‌قضاییه بر برخورد با سرمایه‌گذاری نیست بلکه بنای ما تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری است.
در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد و بحث نخست توقیف اموال مفسدان اقتصادی بود و استاندار لرستان قول داد آنها را در اسرع وقت پیگیری کند و اشتغال‌زایی خوبی ایجاد شود.
منبع: تسنیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان