۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ایران متولی آموزش‌های مهارتی مجازی در کشورهای جهان اسلام
کد خبر: ۴۰۹۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ایران متولی آموزش‌های مهارتی مجازی در کشورهای جهان اسلام

رئیس سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای استان البرز گفت: این سازمان در راستای آموزش ‌های شبیه سازی شده و مجازی پیشرفت‌های خوبی داشته و هم‌اکنون متولی این آموزش‌ها در کشورهای جهان اسلام است.

ایران متولی آموزش‌های مهارتی مجازی در کشورهای جهان اسلام
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، کوروش پرند گفت: سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور به طور خاص در مرکز تربیت بدنی واقع در کرج فعالیت‌های قابل توجهی را در جهت تربیت آموزش مربیان کشورهای مختلف صورت داده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه با تهیه و تدوین سند راهبردی برنامه‌ریزی جامعی را در زمینه پیشبرد اهداف خود انجام داده است تصریح کرد: این سازمان در زمینه توسعه و دیپلماسی مهارت و نقش آن در پیشبرد اهداف اقتصادی نیز فعال بوده است، هم‌چنین در زمینه آموزش‌های شبیه‌سازی شده و مجازی نیز پیشرفت‌های خوبی را بدست آورده و هم‌اکنون متولی این نوع ‌آموزش‌ها در میان کشورهای اسلامی است.
رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: با همگرایی و هم‌افزایی ایجاد شده در بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قادر خواهیم بود مشکلات تحریم، تورم و اشتغال که به عنوان مهم‌ترین مسائل کشور مطرح هستند روبرو شده و راه حل‌های خوبی را ارائه کنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان