۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین «محمد (ص)» فاخرترین فیلم ایرانی در ۳۵ سال گذشته
کد خبر: ۴۰۸۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

«محمد (ص)» فاخرترین فیلم ایرانی در ۳۵ سال گذشته

علی جنتی پس از تماشای فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» گفت: این فیلم، فاخرترین اثری است که در ۳۵ سال گذشته در جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

 «محمد (ص)» فاخرترین فیلم ایرانی در ۳۵ سال گذشته
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از نخستین نمایش فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» اظهار کرد: شاید بتوانیم فاخر‌ترین فیلمی که در ۳۵ سال گذشته در جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است را فیلم مجیدی بدانیم که از نظر محتوا و مضمون بی‌نظیر است.
همچنین این فیلم از نظر کار حرفه‌ای و فنی در جمهوری اسلامی کم‌نظیر است.
وزیر ارشاد در ادامه بیان کرد: توجه به دوران کودکی پیامبر (ص) تا زمان بعثت به درستی نشان می‌دهد پیامبر ما پیامبر رحمت و مهربانی است و همه بشارت‌هایی که در تورات و انجیل درباره پیامبر (ص) آمده را به خوبی ذکر کرده است.
وی تأکید کرد: همه پیروان ادیان گذشته منتظر یک منجی بزرگ در سرزمین عربستان بودند و او را جستجو می‌کردند.
این فیلم را باید بخش اول زندگی پیامبر (ص) دانست.
امیدواریم توفیق پیدا شود تا بخش دوم این فیلم که از زمان بعثت تا زمان رحلت پیامبر (ص) است با کیفیت و دقت ساخته شود.
جنتی در پاسخ به این پرسش که بخش دوم را هم سازنده این فیلم خواهند ساخت، گفت: امیدواریم این چنین شود.
ایوبی: تلاش می‌کنیم «محمد رسول‌الله (ص)» به بهترین شکل اکران شود همچنین رئیس سازمان سینمایی کشور نیز تصریح کرد: تمام تلاش‌ خود را انجام می‌دهیم تا فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی هم در ایران و هم کشورهای دیگر به بهترین شکل ممکن دیده شود.
حجت‌الله ایوبی افزود: بر این باورم که این فیلم یکی از بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین آثار سینمای ایران است که فکر می‌کنم مهم‌ترین پیامی که داشت، مهربانی و گذشت پیامبر مهر و دوستی، حضرت محمد (ص) است که پیامبر رحمت الهی است.
وی تاکید کرد: این فیلم به همه ما نشان داد که اسلام، دین رحمت است و تلاش آقای مجیدی بعد از چند سال فعالیت در عرصه ساخت این فیلم نشان داد که امروز دنیا هم نیازمند شنیدن و دیدن این پیام صلح و دوستی، حضرت رسول (ص) است.
رئیس سازمان سینمایی کشور درباره نحوه اکران این فیلم توضیح داد: هر کاری که در توان داشته باشیم، برای اکران هر چه بهتر این فیلم در ایران و کشورهای دیگر انجام خواهیم داد.
باید ببینیم عوامل فیلم چه برنامه‌هایی دارند.
به هر ترتیب مهم‌ترین کاری که باید بکنیم، این است که تلاش کنیم فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» هم در ایران و هم در خارج از کشور به بهترین شکل ممکن اکران شود.
منبع: تسنیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان