۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات از ۱۸ بهمن ماه آغاز می‌شود
کد خبر: ۴۰۵۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد

ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات از ۱۸ بهمن ماه آغاز می‌شود

مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت كشور گفت: متقاضيان اعزام به عتبات عاليات درايام تعطيلات نوروز، مي‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه با مراجعه به سايت پيش ثبت نام عتبات نام نويسي كنند.

 ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات از ۱۸ بهمن ماه آغاز می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، محسن نظافتی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور، زمان پیش ثبت نام اعزام‌های نوروزی عتبات عالیات را ۱۸ بهمن ماه اعلام کرد.
وی افزود: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات درایام تعطیلات نوروز، می‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۶ روز ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانیwww.
atabat.
haj.
irنام نویسی کنند.
نظافتی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌کشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود که این عزیزان می‌توانند از ۲ اسفند ماه نتایج قرعه‌کشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانیwww.
atabat.
haj.
irمشاهده و جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: در نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته‌های ۳، ۴ و ۷ روزه و برای سفرهای زمینی بسته ۶ روزه پیش بینی شده است، اما بسته ده روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجددا پس از این ایام راه اندازی خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان