۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین کاهش اعزام عمره گزاران به سرزمین وحی/ اعزام ۶۴هزار زائر در تمتع ۹۴به سرزمین وحی
کد خبر: ۴۰۴۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

خدرنژاد خبر داد:

کاهش اعزام عمره گزاران به سرزمین وحی/ اعزام ۶۴هزار زائر در تمتع ۹۴به سرزمین وحی

معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از کاهش اعزام زائران عمره به سرزمین وحی نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش اعزام عمره گزاران به سرزمین وحی/ اعزام ۶۴هزار زائر در تمتع ۹۴به سرزمین وحی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، ناصر خدرنژاد معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش اعزام زائران به سرزمین وحی اظهار کرد: در عمره سال جاری اعزام زائران به سرزمین وحی به دلیل تخریب و بازسازی هتل‌های مدینه نسبت به سال‌ گذشته کاهش یافته است.
وی در ادامه افزود: سال گذشته حدود ۸۳۰هزار زائر به عربستان اعزام شدند اما امسال تا پایان موسم عمره حدود ۷۵۰هزار زائر به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام خواهند شد.
خدرنژاد با بیان اینکه ۱۶بهمن ثبت نام مرحله دوم عمره آغاز می‌شود تصریح کرد: متقاضیان دارای فیش اولویت تا ۳۵۰ می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند اما در صورت تکمیل نشدن ظرفیت‌های اولویت‌های بعدی اعلام خواهد شد.
به گفته خدرنژاد روزانه ۴هزار زائر با ۱۲پرواز به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام می‌شوند.
*قرارداد تمتع ۹۴ بسته شد معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه به انعقاد قرار داد حج ۹۴ اشاره و تاکید کرد: ‌این قرار داد با حضور رئیس سازمان حج و زیارت در عربستان و طی جلساتی که با وزارت حج عربستان برگزار شد منعقد شد.
وی ادامه داد: بر اساس این قرارداد تعداد زائران حج تمتع سال ۹۴ مانند سال گذشته است و بدین ترتیب ۶۴هزار زائر و عوامل حج گزار در حج تمتع ۹۴ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان