۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۶ بهمن ‌آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره / اعزام ۶۰ هزار عمره گزار در ایام نوروز
کد خبر: ۴۰۳۰۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سرخوش خبر داد:

۱۶ بهمن ‌آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره / اعزام ۶۰ هزار عمره گزار در ایام نوروز

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت:‌۶۰هزار زائر عمره گزار در ایام نوروز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

۱۶ بهمن ‌آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره / اعزام ۶۰ هزار عمره گزار در ایام نوروز
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حسن سرخوش مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز مرحله دوم عمره اظهار کرد: ثبت نام مرحله دوم عمره از ۱۶بهمن به مدت پنج روز آغاز می‌شود.
وی در ادامه افزود: ثبت نام مرحله دوم بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در استان‌های کشور تقسیم بندی شده و بدین ترتیب متقاضیان از سراسر کشور به مدت پنج روز فرصت دارند تا نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام کنند.
سرخوش با بیان اینکه مرحله دوم اعزام عمره از ۲۱ اسفند سال جاری شروع می‌شود، تصریح کرد: اعزام زائران عمره گزار به سرزمین وحی تا ۲۷خرداد ادامه خواهد داشت.
مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت همچنین تاکید کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌ها روزانه ۴هزار زائر با ۱۲پرواز از شهرهای مختلف کشور به عربستان اعزام خواهند شد.
وی در پایان در خصوص اعزام‌های نوروزی گفت: زائران عمره گزار در دو گروه از تاریخ ۲۳اسفند تا ۷فروردین و ۷فروردین تا ۱۷فروردین به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که بر اساس پیش بینی‌ها در ایام نوروز شاهد اعزام ۶۰هزار زائر به مدینه منوره و مکه مکرمه خواهیم بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان