۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیمه‌های تکمیلی با بیمارستان‌های دولتی قرارداد می‌بندند
کد خبر: ۴۰۲۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون وزیر بهداشت:

بیمه‌های تکمیلی با بیمارستان‌های دولتی قرارداد می‌بندند

آقاجانی از امضای تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت و سندیکای بیمه‌های تجاری خبر داد و گفت: مقرر شد بیمه‌های تکمیلی برخی خدمات فاقد پوشش بیمه‌ای را نیز مورد حمایت قراردهند.

بیمه‌های تکمیلی با بیمارستان‌های دولتی قرارداد می‌بندند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، محمد حاجی آقاجانی اظهار داشت: دستور العمل امضای قرارداد بین بیمارستان های دولتی و بیمه های تکمیلی به دانشگاه ها ابلاغ شده و بیمارستان های دولتی برای پوشش بیشتر خدمات درمانی و حفاظت مالی بیشتر از بیماران باید با بیمه های تکمیلی هم عقد قرارداد داشته باشند تا بدین وسیله برخی از خدمات که تحت پوشش بیمه های پایه نیست، مورد حمایت قرار گیرد.
وی افزود: برای همکاری بیمه های تکمیلی و بیمارستان های دولتی باید بیمه امکان دسترسی به اطلاعات بیمه شدگان را برای بیمارستان ها فراهم کند تا این برنامه به خوبی اجرایی شود.
معاون درمان وزیر بهداشت در ادامه از عقد قرارداد بیمه های تکمیلی با بسیاری از بیمارستان های خصوصی در تهران و سایر استان های خبر داد و گفت: هنوز پوشش بیمه های تکمیلی در بیمارستان های خصوصی کامل نشده و این بیمه ها باید هرچه سریع تر قراردادهای خود را با بیمارستان های خصوصی منعقد کنند تا مردم مجبور به پرداخت های از جیب نشوند.
منبع: نسیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان