۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین طرح ممنوعیت فعالیت هم‌زمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون سیاسی است
کد خبر: ۴۰۱۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هاشمی:

طرح ممنوعیت فعالیت هم‌زمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون سیاسی است

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات گفت: طرح موضوع ممنوعیت فعالیت هم‌زمان رضازاده در شورای شهر تهران و ریاست فدراسیون سیاسی است.

طرح ممنوعیت فعالیت هم‌زمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون سیاسی است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، سیدمهدی هاشمی درباره اظهاراتی مبنی بر اینکه حسین رضازاده باید بین عضویت در شورای شهر یا ریاست فدراسیون وزنه برداری یکی را انتخاب کند، اظهار داشت: تفسیر قانون با قانونگذار است، مگر در طول چند سال اخیر قوانین ما در این بخش تغییری داشته است؟ مگر در گذشته نمایندگان مجلس یا اعضای شورای شهر در ریاست فدراسیون یا هیئت رئیسه آنها فعالیت نداشتند؟ وی با طرح این پرسش که چطور شد یک‌باره این موضوع مطرح شد و مورد توجه قرار گرفت، ادامه داد: به‌عقیده بنده اساساً این موضوع سیاسی مطرح شد ولی در هر صورت از طرف وزارت ورزش استعلامی از مجلس صورت گرفت مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس می‌توانند ریاست فدراسیون را به‌عهده گیرند یا عضو هیئت رئیسه آن باشند که مجلس نیز در پاسخ اعلام کرده بود، بله.
بنابراین اینجا باید بحث تمام می‌شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: چگونه است که وزارت ورزش به نظر بازرسی کل کشور استناد می‌کند؟ به‌عقیده بنده این موضوع وارد نبود کما اینکه مجلس درباره آن نظر داده بود.
بنده هم اعلام کردم از نظر ما اشکالی برای حضور بنده در فدراسیون تیراندازی، برای رضازاده در فدراسیون وزنه‌برداری و برای هر عضو دیگری در شورای شهر مانند دنیامالی و ساعی وجود ندارد.
وی افزود: به هر دلیلی آقایان عزیزی، ساعی و دنیامالی از حضور در انتخابات فدراسیون انصراف دادند ولی از نظر شخص بنده حضور همزمان آنها با عضویت در شورای شهر مغایرتی نداشت و از نظر رسمی هم که استعلام شده بود و اشکالی بر آن وجود ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که دراین‌باره مطرح شد این بود که می‌گفتند در استعلام صورت گرفته مجلس نمایندگان این نهاد را مد نظر قرار داده و به عضویت در شورای شهر اشاره‌ای نشده است و شبهه ایجاد شد؛ از صدر اسلام تا به امروز خیلی‌ها با ایجاد شبهه کارهای‌شان را پیش برده‌اند.
شبهه‌ای ایجاد می‌کنند و مردم را به تردید می‌اندازند.
وی اظهار داشت: شغل دارای ۳ ویژگی است، پست سازمانی دارد، تمام‌وقت است و سوم اینکه حقوق و مزایا دارد؛ ریاست فدراسیون نه پست سازمانی دارد و نه به‌صورت تمام‌وقت حضور در آن نیاز است و تنها در برخی موارد حقوق و مزایا دارد اما حداقل دو ویژگی از ۳ ویژگی را ندارد، بنابراین این موضوع محرز و روشن است.
منبع: تسنیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان