۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تداوم تبلیغات رسانه‌ای و شهری «پدیده» و «تبرک» با وجود اعلام ممنوعیت از سوی دادستانی
کد خبر: ۳۹۸۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تداوم تبلیغات رسانه‌ای و شهری «پدیده» و «تبرک» با وجود اعلام ممنوعیت از سوی دادستانی

با وجود اعلام ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ای مجموعه‌های مربوط به «پدیده» و «تبرک» از سوی دادستانی کل کشور، تبلیغات این محصولات در برخی رسانه‌ها و بیلبوردهای شهری همچنان ادامه دارد.

تداوم تبلیغات رسانه‌ای و شهری «پدیده» و «تبرک» با وجود اعلام ممنوعیت از سوی دادستانی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین،به دنبال دستور ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ای مجموعه‌های پدیده و تبرک از سوی دادستان کل کشور، سیدمرتضی بختیاری روز ۱۰ دی‌ماه با اشاره به اقدام پدیده شاندیز در انتشار اوراق مشارکت از طریق سایت این شرکت و خارج از چارچوب سازمان‌های بورس و فرابورس اظهار داشت: حدود ۳ هفته پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد طی نامه کتبی از دادستان کل کشور درخواست کرد با توجه به اینکه پرونده شرکت پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان در شعبه ۹۰۴ بازپرسی مشهد در حال رسیدگی است از تبلیغ این شرکت‌ها جلوگیری به عمل آید.
وی اضافه کرد: بر اساس این نامه دادستان مشهد درخواست کرد که دادستان کل کشور به سازمان صدا و سیما و وزارت راه و شهرسازی برای فرودگاه‌ها و راه‌آهن‌ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با روزنامه‌ها ابلاغ و درخواست کند که هر گونه انتشار آگهی تبلیغاتی یا تجاری در رابطه با این ۳ شرکت تا اطلاع ثانوی ممنوع باشد و پس از تعیین تکلیف پرونده قضایی تدبیر بعدی اعلام شود.
بختیاری تصریح کرد: عین همین مطلب را دادستان کل کشور دستور داد و طی نامه کتبی از ریاست صدا و سیما، وزیر راه و شهرسازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این مورد را خواستار شد.
این در حالی است که با وجود این دستور قضایی، همچنان تبلیغات محصولات تبرک و پدیده این مجموعه‌ها از سوی رسانه‌ ملی و برخی بیلبوردهای شهری ادامه دارد.
منبع: تسنیم انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان